معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس:
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس، پرداخت دیون به پیمانکاران و تکمیل طرح های نیمه تمام تاثیر گذار را دو اولویت مهم توزیع اعتبارات تملک دارایی های امسال اعلام کرد.
کد خبر: ۴۷۱۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 03 August 2017
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس ، پرداخت دیون به پیمانکاران و تکمیل طرح های نیمه تمام تاثیر گذار را دو اولویت مهم توزیع اعتبارات تملک دارایی های امسال اعلام کرد.

مهندس عبدالقدیر کریمی درجلسه کمیته برنامه ریزی با موضوع توزیع اعتبارات تملک دارایی ها دستگاه های اداری و اجرایی این شهرستان، گفت: امسال توزیع اعتبارات ازسوی سازمان برنامه و بودجه گلستان، براساس شاخص های توازن بخشی، عدالت و پراکندگی منطقه ای شهرستان ها انجام می شود.

وی افزود: دستگاه های اداری و اجرایی گنبدکاووس می بایست براساس شاخص ها و نیز اولویت های تعیین شده، نسبت به هزینه کرد اعتبارات اقدام نمایند. 

کریمی اضافه کرد: پرداخت دیون دستگاه های اداری و اجرایی به پیمانکاران و تکمیل طرح ها و پروژه های نیمه تمام اما تاثیرگذار دو اولویت مهم در هزینه کرد اعتبارات تملک دارایی های استان می باشد.

فرماندار ویژه گنبدکاووس پیش از این میزان اعتبارات پیش بینی شده برای این شهرستان از محل اعتبارات تملک دارایی های استان را یک هزارو 10 میلیارد ریال اعلام کرده و گفته بود: این میزان اعتبار پیش بینی شده درمقایسه با پارسال 95 درصد رشد دارد.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در این جلسه با قدردانی از افزایش تقریبا صد درصدی اعتبارات پیش بینی شده امسال، از عقب ماندگی و محرومیت های گنبدکاووس در چهار حوزه آب شرب روستایی، سرانه فضای ورزشی، برق و ساخت و سازهای عمرانی خبر داد.

احمد دستمرد گفت: گنبدکاووس 18 درصد جمعیت و یک چهارم وسعت گلستان را دارد اما در بهره مندی از آب شرب روستایی و سرانه فضای ورزشی دربین 14 شهرستان این استان رتبه آخر را دارد و درحوزه برق و رفع محرومیت های این بخش نیز نیازمند توجه ویژه است. 

وی اضافه کرد: با وجود گذشت پنج سال از تخریب پنج سالن ورزشی و فرهنگی و انبار اداره برق گنبدکاووس برای ثبت جهانی برج قابوس این شهر، هنوز سالن های جایگزین احداث نشده است.

در این جلسه که با حضور کارشناسان سازمان برنامه و بودجه و مدیرکل دفتر فنی استانداری گلستان برگزار شد، هر یک از دستگاه های اداری و اجرایی گنبدکاووس به بیان طرح ها و اعتبارات پیش بینی شده سال 96 پرداختند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار