دبیر نهمین جشنواره ملی پویانمایی رضوی:
دبیر نهمین جشنواره ملی پویانمایی رضوی از اعلام اسامی داوران این جشنواره خبر داد و گفت: آئین اختتامیه نهمین جشنواره پویانمایی رضوی چهارم مردادماه در گلستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۵۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵ 23 July 2017
دبیر نهمین جشنواره ملی پویانمایی رضوی از اعلام اسامی داوران این جشنواره خبر داد و گفت: آئین اختتامیه نهمین جشنواره پویانمایی رضوی چهارم مردادماه در گلستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت، افزود: سعید توکلیان و اسماعیل شرعی داوران بخش فیلم و فیلم‌نامه‌نویسی نهمین جشنواره پویانمایی رضوی هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان بابیان این نکته که سعید توکلیان کارشناسی ارشد رشته پویانمایی است، افزود: مدیریت واحد انیمیشن دانشکده صداوسیما، تدریس انیمیشن در دانشکده صداوسیما، دانشگاه تهران و دانشگاه هنر ازجمله فعالیت‌های هنری است که در رزومه این هنرمند قرار دارد.

به گفته وی، اسماعیل شرعی مدرس و تهیه‌کننده سینمای انیمیشن است که تجربه چندین دوره داوری جشنواره‌های کشوری را بر عهده داشته است.

دبیر نهمین جشنواره ملی پویانمایی رضوی با اعلام این نکته که ۱۲۴ اثر به نهمین جشنواره پویانمایی رضوی در گلستان ارسال‌شده، افزود: از این تعداد ٢٤اثر متعلق به گلستان است.

وی ادامه داد: در شرایط حاضر برای انتقال مفاهیم، گفتمان سازی و فرهنگ‌سازی در هر مقوله‌ای اگر از ابزار هنر استفاده شود، نتیجه زودتر حاصل‌شده و ماندگاری بیشتری دارد.

حجت‌الاسلام فضیلت بابیان این نکته که امسال نهمین جشنواره پویانمایی رضوی برگزار می‌شود، اظهار کرد: برآیند این کار از ماه‌های قبل شروع‌شده است که شامل، تهیه و تنظیم فراخوان، تنظیم شناسنامه طرح و تنظیم تفاهم‌نامه و بارگذاری آن در پرتال استان است.

وی در خاتمه یادآور شد: تاکنون از ۱۷ استان، ۱۲۴ اثر اعم از فیلم و فیلم‌نامه پویانمایی به دبیرخانه رسیده است که شامل ۴۵ اثر انیمیشنی و ۷۹ فیلم‌نامه است که نسبت به سال گذشته ۳۲ درصد رشد را شاهد بودیم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار