فرمانده انتظامي استان:
فرمانده انتظامي استان بر احساس مسئوليت همه فرماندهان و مديران در راستاي پيشگيري از وقوع جرايم در بين كاركنان تاكيد كرد و گفت: تقويت اعتماد به نفس و خودكنترلي بهترين روش پيشگيري از وقوع جرايم است.
کد خبر: ۴۶۱۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶ 17 July 2017
فرمانده انتظامي استان بر احساس مسئوليت همه فرماندهان و مديران در راستاي پيشگيري از وقوع جرايم در بين كاركنان تاكيد كرد و گفت: تقويت اعتماد به نفس و خودكنترلي بهترين روش پيشگيري از وقوع جرايم است.
 
سردار "علي اكبر جاويدان" در كميته پيشگيري از وقوع جرايم كاركنان نيروهاي مسلح كه به ميزباني  نیروی انتظامي استان برگزار شد بر احساس مسئوليت همه فرماندهان و مديران در راستاي پيشگيري از وقوع جرايم در بين كاركنان تاكيد كرد.

در اين جلسه كه با حضور "حسني" رئيس سازمان قضائي نيروهاي مسلح گلستان برگزار شد، فرمانده انتظامي استان گفت: فرماندهان و مديران، مسئول مستقيم آموزش زيرمجموعه خود هستند و بايستي به كيفي بودن اين آموزش ها نظارت كنند.

وي گفت: خروجي آموزش هاي صحيح و مستمر را مي توان در كاهش جرايم در بين كاركنان و ارتقاء كيفيت ماموريت ها مشاهده كرد.

سردار جاويدان ارتقاء دانش، مهارت و توانمندي كاركنان را ضامن سلامت اداري دانست و گفت: ارتقاء شاخص هاي پيشگيري از وقوع جرم در سايه مديريت جهادي است.

وي آگاه سازي كاركنان از طريق آموزش هاي گسترده و انجام نظارت هاي هدفمند را خواستار شد و بيان داشت: فرماندهان و مديران موظف هستند در اجراي ماموريت ها، الزامات ايمني را رعايت و ايمن سازي ماموريت هاي سازماني را سرلوحه كارخود قرار دهند.

فرمانده انتظامي استان فرهنگ سازي نيروهاي مسلح در راستاي پيشگيري از وقوع جرايم در بين كاركنان را غني و قابل اتكا دانست و گفت: برنامه هاي پيشگيرانه به طور مرتب و مستمر به روز رساني شده و اميد است با سرلوحه قرار دادن اين برنامه روز به روز شاهد كاهش جرايم در بين كاركنان و در نهايت افزايش رضايتمندي مردم از عملكرد دستگاه هاي نظامي و انتظامي باشيم.

وي صيانت از كاركنان را به عنوان سرمايه انساني در چرخه توليد امنيت بسيار مهم و با ارزش دانست و گفت: اين مهم جز با تقويت اعتماد به نفس و تقويت باورهاي ديني و اعتقادي و خودباوري امكان پذير نيست.

سردار جاويدان شاخصه نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي را ايمان و اعتقاد به خدا، شجاعت، مردمداري و صدااقت دانست و اظهار داشت: اين شاخصه ها است كه نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي را از ساير نظاميان دنيا متمايز كرده است.

فرمانده انتظامي گلستان در پايان بر نقش انكار ناپذير ايمان و عقيده در پيشگيري از وقوع جرايم تاكيد كرد و گفت: آنچه كه ما را در تحقق عدالت اجتماعي و اجراي صحيح قانون در جامعه ثابت قدم نگه مي دارد اعتقاد به ولايت فقيه و پايبندي به ارزش هاي اسلامي است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار