رئیس صنعت، معدن و تجارت گلستان:
رئیس صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از کسب رتبه نخست استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید نسبت به واحدهای صنعتی گلستان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۱۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰ 17 July 2017
 رئیس صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از کسب رتبه نخست استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید نسبت به واحدهای صنعتی گلستان خبر داد.

حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان گلستان در نشست خبری سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان گلستان که درمحل سالن جلسات این سازمان برگزار گردید گفت: گلستان سال گذشته در اجرای طرح رونق تولید عملکرد خوبی داشت و ۴۰۴ واحد تولیدی و صنعتی برای دریافت ۴۷۳ میلیارد تومان تسهیلات به بانک ها معرفی شدند.

وی افزود: همچنین ۲۵۲ واحد کوچک و متوسط به طور مستقیم ۲۴۷ میلیارد تومان تسهیلات از  بانک های استان دریافت کردند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان گلستان ادامه داد: در مجموع سال گذشته به ۶۵۶ واحد تولیدی و صنعتی استان بالغ بر ۷۲۱ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی با بیان اینکه گلستان رتبه هفتم کشور در میزان پرداخت تسهیلات رونق تولید را در کشور کسب کرد، تصریح کرد: منابع بانکی ۶ استانی که در رتبه های نخست قرار دارند قابل مقایسه با استان گلستان نیست.

قوانلو خاطرنشان کرد: از مجموع ۹۳۳ واحد صنعتی استان ۱۷۶ واحد تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند.

وی اضافه کرد: گلستان با پرداخت تسهیلات به ۱۸ درصد از واحدهای صنعتی استان رتبه نخست کشور در پرداخت تسهیلات به نسبت واحدهای صنعتی را کسب کرده است.

برگزاری بزرگداشت صنعت و معدن به یاد حادثه زمستان یورت

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان از برگزاری بزرگداشت روز صنعت و معدن در گلستان به یاد حادثه دیدگان زمستان یورت خبر داد و بیان کرد: در این مراسم از کسانی که ایثارگرانه برای نجات همنوعان و همکارانشان تلاش کرده اند و خانواده حادثه دیدگان تقدیر می شود.

به گفته قوانلو هشت نفر از جان باختگان حادثه معدن زمستان یورت برای نجات جان همکاران خود جانباختند که به اعتقاد ما باید شهید اعلام شوند.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار