رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان و مدیرکل بهزیستی استان با اعلام این خبر گفت: این اردو به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا پاسفیک ۲۰۱۷ تایلند و انتخابی جهانی ۲۰۱۸ سوئد از 30 تیر ماه لغایت 7 مردادماه همزمان با پایان هفته بهزیستی درگرگان برگزارمی شود.
کد خبر: ۴۶۱۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶ 17 July 2017
 رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان ومدیرکل بهزیستی استان با اعلام این خبر گفت: این اردو به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا پاسفیک ۲۰۱۷ تایلند و انتخابی جهانی ۲۰۱۸ سوئد از 30تیرماه لغایت 7 مردادماه همزمان با پایان هفته بهزیستی درگرگان برگزارمی شود.

دکتر ابراهیم غفاری افزود: اردوهای آمادگی تیم ملی گلبال کشورمان در 6مرحله برگزارمی شود که مرحله پنجم وششم آن نیز درتهران برگزار می شود که باپایان مرحله پنجم . ترکیب نهایی تیم اعزامی نیز مشخص خواهد شد.

درادامه مربی تیم ملی گلبال ومسئول تربیت بدنی بهزیستی استان، محل اسکان ملی پوشان گلبال کشورمان را درمرکز فرهنگی -تفریحی «شهدای بهزیستی» واقع در منطقه تفریحی توسکستان عنوان نمود.

حسین اسکندری درخصوص انتخاب میزبانی شهرستان گرگان برای اردوی آمادگی تیم ملی گلبال گفت:این برنامه توسط مظلومی- رئیس فدراسیون هیئت نابینایان وکم بینایان کشور به هیئت نابینایان و کم بینایان استان گلستان پیشنهاد شدکه درنهایت با موافقت دکتر غفاری- ریس هیئت نابینایان وکم بینایان استان این برنامه به مدت 8 روز در این استان برگزارخواهد شد.

وی این میزبانی را افتخاری برای جامعه ورزش استان دانست وخاطرنشان ساخت:با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان  ،این اداره کل  تمامی هزینه های این اردوی آمادگی را متقبل شد 

گفتنی است: مسابقات قهرمانی آسیا پاسفیک از ۲۷ مردادماه تا ۷ شهریورماه در شهر بانکوک تایلند برگزار می شود و تیم های اول و دوم مسابقات می توانند سهمیه حضور در رقابت های قهرمانی جهان را کسب کنند. این پیکارها برای تیم ملی گلبال به این دلیل اهمیت دارد که ملی پوشان می توانند سهمیه بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را نیز کسب کنند .


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار