سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع مشارکتهای اجتماعی جوانان ، عفاف و حجاب و هویت ملی و دینی جوانان در محل استانداری گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۰۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ 16 July 2017
 سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع مشارکتهای اجتماعی جوانان، عفاف و حجاب و هویت ملی و دینی جوانان در محل استانداری گلستان برگزار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان روز چهارشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان استان راه اندازی خانه های جوان را یکی از سیاست های این اداره کل دانست و گفت: امسال 3 خانه جوان در شهرهای استان ساخته می شود تا خلا نبود مراکز ثابت برای اجرای برنامه های ویژه جوانان پر شود.

بهمن طیبی اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال آینده همه شهرهای گلستان صاحب خانه جوان می شوند.

وی در خصوص مشارکتهای اجتماعی جوانان گفت: جوانان سرمایه های اجتماعی هستند چنانچه جوانان در نهاد ها و تشکل های اجتماعی حضور فعال داشته باشند بسیاری از مشکلات و اسیبها از بین خواهد رفت.

حسن صادقلو استاندار گلستان اظهار کرد: چادر به عنوان الگو و پوشش پذیرفته جامعه بانوان ایرانی در حال کمرنگ شدن است که دلیل اصلی آن تبیین الگوهای جدید توسط مخالفان حجاب است.

وی بیان کرد: شرایط به گونه ای تغییر کرده که متاسفانه در مواردی بدحجابی به عنوان حسن مطرح می شود.

استاندار گلستان؛ روحانیت را دارای ظرفیتی فراوان برای حل مشکل حجاب دانست و گفت: اگر از این توانایی به درستی و بیشتر استفاده شود می توانیم به حل ریشه ای این مشکل امیدوار باشیم.

صادقلو؛ تعامل چهره به چهره و تبیین محاسن حجاب برای خانواده ها را برای رفع مشکل بدحجابی ضروری دانست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار