معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گلستان خبر داد:
تلاش می کنیم ضمن ایجاد فرصت های برابر یادگیری، جذب حداکثری دانش آموزان را در دوره های مختلف پیش دبستانی،پایه اول و دوره ابتدایی ،در اولویت کاری خود قرار دهیم.
کد خبر: ۴۶۰۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵ 15 July 2017
تلاش می کنیم ضمن ایجاد فرصت های برابر یادگیری، جذب حداکثری دانش آموزان را در دوره های مختلف پیش دبستانی،پایه اول و دوره ابتدایی ،در اولویت کاری خود قرار دهیم.

سیده هماعقیلی با تاکید بر کمی و کیفی بودن فعالیت های حوزه ابتدایی،آن را در راستای تحقق عدالت آموزشی مبتنی بر سند تحول بنیادین عنوان نمود و افزود: تلاش می کنیم ضمن ایجاد فرصت های برابر یادگیری ، جذب حداکثری دانش آموزان را در دوره های مختلف پیش دبستانی،پایه اول و دوره ابتدایی ،در اولویت کاری خود قرار دهیم.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گلستان با اشاره به رشد جذب در پیش دبستانی گفت: سال گذشته 76.38 درصد جذب داشته ایم که این تعداد به 27 هزارو 558  نفر دانش آموز رسیده است.

عقیلی افزود: همچنین در پایه ی اول ابتدایی از جذب 97.38 درصدی بهره مند بودیم. این نیز از  میانگین کشوری 38 صدم درصد  بالاتر بوده و تعداد دانش آموزان به 36 هزارو 157 نفر رسیده است.

عقیلی در ادامه گفت:در کل دوره ابتدایی، آموزش و پرورش گلستان با میانگین جذب 98.05 درصدی۲۲ صدم درصد ازمیانگین کشور، بالاتر بوده و تعداد کل دانش آموزان، در دوره ابتدایی به 195 هزارو 704 نفر می رسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کیفی سازی  فعالیت هادر دو بخش دانش آموزی و معلمان اشاره نمود که نهادینه کردن مشارکت عمومی دانش آموزان و معلمان، تحقیق و پژوهش ، مهارت های زندگی مانند حل مسئله را از سیاست های حوزه ی معاونت آموزش ابتدایی در این طرح ذکر کرد.

همچنین عقیلی در ادامه از روند فعالیت های انجام شده در جشنواره جابربن حیان گفت و تاکید کرد: 76.44 درصد دانش آموزان دوره ابتدایی گلستان در این جشنواره شرکت نمودند که این خود استان گلستان را 34.74 درصد از میانگین کشور جلو انداخته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار