مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با بیان این نکته که حجاب هدف نیست بلکه مقدمه ای برای رسیدن به عفاف است، گفت: حجاب و عفاف باید به جریان تبدیل شود.
کد خبر: ۴۵۹۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 15 July 2017
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با بیان این نکته که حجاب هدف نیست بلکه مقدمه ای برای رسیدن به عفاف است، گفت: حجاب و عفاف باید به جریان تبدیل شود.

حجت الاسلام علی اصغر فضیلت ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، افزود: حجاب به عنوان یک هدف مورد نظر نیست بلکه به عنوان مقدمه ای برای رسیدن به عفاف محسوب می شود.

وی ادامه داد: آنچه که به عنوان پوشش و حجاب از آن یاد می شود هویت هر ملت بوده و در این موضوع نباید دچار ابزار انگاری شویم.

حجت الاسلام فضیلت تصریح کرد: بزرگ ترین آسیب و تهدید ججاب و عفاف، تبدیل این مسئله فرهنگی به مسئله سیاسی است و نباید نوع برخورد با حجاب طوری باشد که از موضوعی فرهنگی به موضوعی سیاسی تبدیل شود.

حجاب نباید محدود به پوشش بانوان شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطر نشان کرد: حجاب نباید محدود به پوشش بانوان شود و پوشش فقط بخشی از این موضوع است.

فضیلت افزود: از حجاب در مسائل مختلف نباید غافل شویم و تخریب چنین سرمایه بزرگی سبب به هم ریختگی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: جبهه حریف و دشمن از طریق حجاب دنبال تامین منافع خودش است و این مسیر را یکی از بهترین راه های مبارزه با نظام جمهوری اسلامی می داند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در خاتمه یادآور شد: امروز دشمن نیز به سمتی پیش رفته که موضوع فرهنگی را برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی به موضوع سیاسی تبدیل کند و ما باید در این زمینه هوشیار باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار