مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی:
جلسه جمع بندی نتایج ارزیابی فعالیت های اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان توسط تیم ارزیابی عملکرد این وزارتخانه با حضور مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 15 July 2017
جلسه جمع بندی نتایج ارزیابی فعالیت های اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان توسط تیم ارزیابی عملکرد این وزارتخانه با حضور مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد برگزار شد.

ابتدای هفته تیمی متشکل از دو گروه ارزیابی فضای عمومی دستگاه های شورای هماهنگی و ارزیابی تخصصی به منظور سنجش عملکرد ادارات کل استانی وارد گلستان شدند و با مراجعه به ادارات ستادی وشهرستانی به انجام ارزیابی عملکرد آنان پرداختند و امروز در جلسه با حضور مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به ارائه نتایج ارزیابی خود پرداختند.

در این جلسه، رضا شریعت مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: ارزیابی یک بازبینی درونی است که در صدد شناسایی اشکالات و موانع موجود در اجرای صحیح قوانین است تا به تحقق اهداف سازمانی و بهبود سلامت اداری در بدنه اجرایی منجر شود.

وی با اشاره به ویژگی های خص هر استان و پتانسیل ها و ظرفیت های ویژه آنها افزود: انتظار وزارتخانه اجرای درست برنامه ها توسط ادارات کل استان هاست و در انجام این مهم استان ها بر توانایی های خود متمرکز باشند.

شریعت با بیان اهمیت افکارسنجی خاطرنشان کرد: سنجش افکار عمومی و بازخورد آن به اصلاح کاستی ها و تقویت نقاط مثبت دستگاه ها کمک بسیاری می کند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی شفافیت، پاسخگویی و مشارکت را سه شاخصه اصلی دولت یازدهم عنوان و تصریح کرد: مدیران گزارش عملکرد ادارات در دولت یازدهم را به سمع و نظر مردم برسانند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی: استان ها بر توانایی های خود متمرکز باشند.

همچنین در این جلسه سعید مازندرانی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به اهمیت موضوع ارزیابی و تقدیر از تیم اعزامی از وزارتخانه در مدت حضور در استان، گفت: برای تحقق درست اهداف نیاز به کنترل و نظارت بر عملکرد افراد و واحدها داریم و این کار اگر از نگاه بیرونی صورت گیرد نقاط ضعف و قوت به خوبی مشخص خواهد شد.

وی افزود: در ارزیابی ها می توان با ارائه پیشنهادات سازنده، روند امورات را اصلاح نمود و نقاط قوت را بهبود داد.

مازندرانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال 95 تاکید کرد: در سال گذشته برنامه ریزی مدونی را برای بهبود روند اداری و مالی و کیفی سازی آموزش ها در اداره کل اجرا کردیم و به نتایج مثبتی دست پیدا کردیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: نکات ارائه شده توسط تیم ارزیابی به بهبود روند انجام امور در سازمان کمک کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار