معاون فرماندار در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان؛
معاون فرماندار گمیشان در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان اظهار داشت: گردشگری یک فرهنگ فرابخشی است و همه دستگاه های عضو باید هماهنگ و وظیفه مند عمل کنند.
کد خبر: ۴۵۹۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 15 July 2017
معاون فرماندار گمیشان در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان اظهار داشت: گردشگری یک فرهنگ فرابخشی است و همه دستگاه های عضو باید هماهنگ و وظیفه مند عمل کنند.

مهدی کمال غریبی گردشگری را ظرفیتی مناسب برای توسعه برشمرد و گفت: صنعت توریسم و گردشگری یکی از فعالیت های ارزنده در حوزه اقتصاد است که توجه ویژه به آن رونق اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: جاذبه های تاریخی، فرهنگی و طبیعی شهرستان از ظرفیت های مهم گردشگری شهرستان می باشد که باید از آنها استفاده بهینه و مطلوبی صورت گیرد.

کمال غریبی در ادامه با بیان اینکه طی یکسال 400 نفر گردشگری و مسافر خارجی از جاذبه های شهرستان بازدید داشتند، اذعان داشت: حضور این مسافران و گردشگران خارجی نشان از وجود زمینه ای مستعد در حوزه توریسم و گردشگری در سطح منطقه است.

معاون فرماندار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سواحل شهرستان افزود: توسعه زیرساخت های سواحل آرام و ماسه ای شهرستان امری ضروری است چرا که می تواند معرف خوبی برای شهرستان باشد.

وی ادامه داد: حضور مسافران و گردشگران در شهرستان فرصت خوبی برای معرفی جاذبه ها، فرهنگ، آداب و رسوم منطقه است که باید به خوبی از آن استفاده کرد تا شهرستان گمیشان به عنوان یک شهرستان گردشگری و توریستی در سطح کشور معرفی شود.

در این جلسه هر یک از دستگاه های عضو به ارائه گزارشات و پیشنهادات خود در حوزه توسعه صنعت گردشگری و ارائه خدمات بهتر به مسافران پرداختند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار