ظرفیت های کانون پرورش فکری در قالب فعالیت های فرهنگي، هنري، علمي، ادبي و مذهبي در تمامی فصول سال به ویژه تابستان در مرکز جدیدالتاسیس علی آباد کتول تشریح شد.
کد خبر: ۴۵۹۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 15 July 2017
 ظرفیت های کانون پرورش فکری در قالب فعالیت های فرهنگي، هنري، علمي، ادبي و مذهبي در تمامی فصول سال به ویژه تابستان در مرکز جدیدالتاسیس علی آباد کتول تشریح شد.  

مديركل كانون در مراسم آغاز فعاليت هاي تابستاني مركز جديدالتاسيس علي آباد كتول خطاب به خانواده ها گفت: ايجاد مركز فرهنگي هنري حاصل تلاش و مشاركت تمامي دستگاه ها و نهادها بوده و همه كوشيدند و دست به دست هم دادند تا زمينه لازم براي رشد و پرورش استعدادهاي فكري و ذوقي كودكان و نوجوانان شما فراهم گردد.

عبدالرحيم سيفي داوطلبانه بودن؛ علاقه و اشتياق كودكان، توانمندي مربيان و حق انتخاب را از جمله برجستگي هاي كانون نسبت به ساير نهادهاي فرهنگي و هنري برشمرده و بيان داشت: انتظار است كه همراه با كودكان و نوجوانان شما مادران و پدران نيز در برنامه هاي فرهنگي، هنري، علمي، ادبي و مذهبي كانون كه با محوريت كتاب برگزار مي شود حضور يافته و يار و مددكار مربيان باشيد.

وي گفت: مهارت آموزي، تمرين زندگي گروهي، تقويت اعتماد به نفس و تربيت كودكان و نوجواناني توليد كننده از جمله كاركردهاي كانون پرورش فكري است.

در اين مراسم كه روساي ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامي و كتابخانه هاي عمومي نيز حضور داشتند ابراهيمي مربي هنري و سرپرست موقت مركز علي آباد کتول به ارائه گزارشي از اقدامات انجام شده و نحوه ثبت نام و استفاده كودكان و نوجوانان از امكانات و ظرفيت هاي كانون پرداخت.

برگزاري مسابقه، اجراي قصه گويي و نمايش، برپايي كارگاه و اهداي جايزه به تمامي كودكان و نوجوانان شركت كننده از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار