ابوطالب قزلسفلو مديركل منابع طبيعي و آبخيزداري استان گلستان به همراه رييس اداره ترويج در دفتر مديركل كانون پرورش فكري حضور يافته و راه هاي توسعه همكاري هاي دو جانبه را مورد بررسي قرار دادند.
کد خبر: ۴۵۹۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 15 July 2017
ابوطالب قزلسفلو مديركل منابع طبيعي و آبخيزداري استان گلستان به همراه رييس اداره ترويج در دفتر مديركل كانون پرورش فكري حضور يافته و راه هاي توسعه همكاري هاي دو جانبه را مورد بررسي قرار دادند.

در اين ديدار عبدالرحيم سيفي مديركل كانون پرورش فكري، نقش كانون را در فرهنگ سازي و انتقال پيام هاي تربيتي و اجتماعي بسيار برجسته دانسته و افزود: خوشبختانه در دوره جديد به دليل حضور پررنگ در سطح جامعه و ارتباط با مردم، كانون مورد استقبال نهادها و سازمان هاي مختلف قرار گرفته و برنامه هاي متنوعي با مشاركت ساير دستگاه ها در سطح استان به اجرا در مي آيد.

عبدالرحيم سيفي تصريح كرد: استفاده از زبان هنر و بهره گيري از نمايش سيار از جمله اقداماتي است كه مي تواند در نهادينه سازي فرهنگ احترام به طبيعت تاثيرگذار بوده و كانون پرورش فكري نيز تلاش نموده تا در قالب برنامه هاي سالانه و مناسبتي به موضوعاتي همانند صرفه جويي در مصرف آب، حامل هاي انرژي و محيط زيست توجه ويژه نمايد.

مديركل كانون از آمادگي كانون براي عقد قرارداد با اداره كل منابع طبيعي همانند ساير نهادها خبر داده و يادآور شد: اجراي نمايش در پارك ها با بهره گيري از كاميونت نمايش سيار، چاپ كتاب، برپايي ايستگاه هاي نقاشي و كاردستي با دور ريختني ها، برگزاري جشنواره فيلم سبز و بررسي و نقد كتاب با حضور شاعران و نويسندگان با موضوع منابع طبيعي از جمله اقداماتي است كه مي توان به صورت مشاركتي در طول سال اجرا نمود.

وي از مديركل منابع طبيعي دعوت كرد تا ضمن به عضويت درآوردن فرزندان كاركنان آن اداره كل در مراكز فرهنگي هنري استان از فيلم هايي كه در سينماهاي كودك و نوجوان كانون به اكران در مي آيد ديدن نمايند.

ابوطالب قزلسفلو مديركل منابع طبيعي و آبخيزداري استان نيز ضمن مهم و با ارزش خواندن فعاليت هاي كانون، آموزش كودكان و نوجوانان را يكي از مهم ترين راه هاي حفظ محيط زيست برشمرده و از مديركل كانون خواست تا از ظرفيت هاي كانون پرورش فكري براي علاقه مند سازي بچه ها به طبيعت و انتقال پيام به خانواده ها استفاده شود.

وي نگهداري از جنگل ها و پوشش هاي گياهي و توجه به حفظ و حراست از محيط زيست را يكي از دغدغه هاي مسئولين دانسته و افزود: طبيعت نيز همانند خانه، محل زندگي ما بوده و كودكان بهترين مروجان اين فرهنگ مي باشند.

مديركل منابع طبيعي از توليد و اجراي نمايش سيار در اماكن عمومي استقبال نموده و خواستار انعقاد قرارداد و اجراي قريب به 40 نمايش در پارك هاي استان گلستان شد.

اين مقام مسئول قول مساعد داد تا در فعاليت هاي اردويي اعضاي كانون مشاركت فعال داشته و بستر مناسب را براي اعزام كارشناسان و نيز بازديد اعضا از مراكز تحت پوشش اين اداره كل فراهم سازد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار