فرمانده انتظامی استان خبر داد:
فرمانده انتظامی استان گفت: 90 درصد امداد خواهان مرکز فوریت های پلیسی 110 از عملکرد پلیس اظهار رضایت کردند.
کد خبر: ۴۵۵۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 08 July 2017
فرمانده انتظامی استان گفت: 90 درصد امداد خواهان مرکز فوریت های پلیسی 110 از عملکرد پلیس اظهار رضایت کردند.
 
سردار "علی اکبر جاویدان"، با بیان اینکه امنیت بالاترین و بهترین سرمایه در کشور است گفت: امنیت امروز کشور در سایه تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی و همکاری خوب مردم است.

وی نیروی انتظامی را متولی برقراری نظم و امنیت در جامعه عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی با توجه به گسترش و تنوع خدمات در حوزه عملیاتی، خدمات رسانی و اداری بر اصل دانش بنیان و نیز علمی بودن خود تاکید دارد.

سردار جاویدان نگاه پليس به جرایم و ناهنجاری های موجود در جامعه را نگاه اجتماعی با رویکرد پیشگیرانه اعلام و تصریح کرد: اصل پیشگیری در ماموریت های نیروی انتظامی نهادینه شده است.

وی فلسفه نیروی انتظامی را خدمت به مردم دانست و گفت: اعتماد اجتماعی در سایه خدمات صادقانه و روحیه جهادی و اعتقادی ارتقاء و توسعه می یابد.

سردار جاویدان ملاک ارزیابی از عملکرد پلیس را رضایتمندی مردم دانست و گفت: نقطه نظرات، پیشنهادات و دیدگاه های مردم از عملکرد پلیس در ارتقاء کیفیت نوع ماموریت های ناجا بسیار مهم است.

وی راه اندازی مرکز فوریت های پلیس 110 را در راستای نگاه جامعه محوری پلیس و توجه به اصل تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به موقع به مسائل و مشکلات انتظانی مردم بیان کرد و گفت: با راه اندازی این مرکز تعامل پلیس با جامعه تقویت و شهروندان نیز در تماس با این مرکز هرگونه اخبار و وقایع مرتبط با حوادث را به پلیس گزارش می کنند.

فرمانده انتظامی گلستان از تماس 196 هزار شهروند گلستاني با مرکز فوریت های پلیسی 110 طی 3 ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: از مجموع این تعداد تماس بیش از 46 هزار تماس فوریتی بود که با حضور به موقع ماموران انتظامی به امداد خواهان کمک رسانی شد.

وی افزود: بررسی های کارشناسان مرکز فوریت های پلیس 110 نشان می دهد بیش از 90 درصد امداد خواهان از عملکرد پلیس 110 اظهار رضایت کردند که این افتخاری برای مجموعه نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی گلستان در پایان با تقدیر از تعاملات و همکاری های تنگاتنگ مردم با پلیس خاطر نشان کرد: هدف پلیس خدمتگزار خدمت به مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار