استاندار گلستان که به همراه شماری از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان امروز به اداره کل دادگستری رفتند، در سامانه ثنا، ثبت نام کردند.
کد خبر: ۴۵۱۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 02 July 2017
استاندار گلستان که به همراه شماری از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان امروز به اداره کل دادگستری رفتند، در سامانه ثنا، ثبت نام کردند.

استاندار گلستان که به همراه شماری از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان امروز به اداره کل دادگستری رفتند، در سامانه ثنا ، ثبت نام کردند.

رئیس کل دادگستری گلستان که استاندار را برای ثبت نام در سامانه ثنا همراهی می کرد گفت: هم اکنون  ۳۵ درصد اوراق قضایی استان، الکترونیکی ابلاغ می شود که پیش بینی می کنیم این رقم تا پایان امسال به ۸۰ درصد برسد.

هادی هاشمیان افزود: سالانه 2 میلیون و 400 هزار برگ اوراق قضایی در استان چاپ می شود که در صورت ثبت نام همه مراجعان به دستگاه قضایی در سامانه ثنا، علاوه بر صرفه جویی در مصرف کاغذ، سرعت و دقت ابلاغ اوارق قضایی نیز بیشتر می شود.

هاشمیان ادامه داد: حتی کسانی که در دادگستری پرونده ندارند نیز می توانند با مراجعه به دادگستری ها، رایگان در این سامانه ثبت نام کنند.

به گفته وی،  سامانه ثنا از آذر سال گذشته در استان فعال شده است و تاکنون بیش  از 48 هزار گلستانی در این سامانه ثبت نام کرده اند.

استاندار گلستان  گفت: از به روز شدن دادکستری استان و افزایش سرعت خدمات به مردم ، بر بستر اینترنت قدردانی می کنیم و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد حذف قلم و کاغذ در محاکم استان باشیم .

افراد با ثبت نام در سامانه ی ثنا، کد کاربری قضایی می گیرند و اوراق قضایی مانند، ابلاغ، اخطار و احضاریه به جای ارسال به خانه ی آنان، اینترنتی به حساب کاربری آن ها در این سامانه ارسال می شود .


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار