در ديدار با مديركل كانون پرورش فكري استان گلستان:
در نشست مشترك مديركل كانون پرورش فكري با فرماندار و شهردار شهرستان بندرتركمن راه هاي توسعه و تقويت فعاليت هاي فرهنگي و هنري در اين شهرستان مورد بررسي قرار گرفت.
کد خبر: ۴۵۱۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 02 July 2017
در نشست مشترك مديركل كانون پرورش فكري با فرماندار و شهردار شهرستان بندرتركمن راه هاي توسعه و تقويت فعاليت هاي فرهنگي و هنري در اين شهرستان مورد بررسي قرار گرفت.

در ابتداي اين نشست عبدالرحيم سيفي مدیرکل کانون گلستان ضمن قدرداني از نگاه ارزشمند فرماندار و شهردار به حوزه كودك و نوجوان، توجه به نيازهاي فرهنگي و اجتماعي كودكان را همانند ديگر شهروندان يك ضرورت دانسته و بيان داشت:  فصل تابستان، هفته ملي كودك، هفته كتاب و ديگر مناسبت ها فرصتي است تا همه مسئولين دست به دست هم داده و تلاش كنند تا خاطراتي شاد، پرشور و نشاط و جذاب و به يادماندني در ذهن و خاطر كودكان نقش بندد.

مساعدت در تبديل مركز فرهنگي هنري بندرتركمن به مركز فراگير، راه اندازي نمايشگاه عرضه محصولات كانون و كتاب خانه سيار روستايي، اختصاص فضاي مناسب شهري براي معرفي اعضاي برگزيده و توانمندي هاي كانون، ايجاد پارك بازي و فضاي سبز به نام كودك و مشاركت در برگزاري جشنواره مجسمه هاي شني از جمله درخواست هايي بود كه توسط مديركل كانون ارائه گرديد.

عبدالحكيم فيروزي فرماندار شهرستان تركمن نيز ضمن اظهار رضايت از فعاليت هاي فرهنگي و هنري كانون بيان داشت: كانون محلي بسيار مناسب براي رشد و پرورش خلاقيت كودكان و مسئوليت پذيري آن ها بوده و خود من نيز در دوران كودكي و نوجواني عضو كانون بوده ام.

ايشان حمايت خود را از توسعه فعاليت هاي كانون در جاي جاي شهرستان بندرتركمن اعلام نموده و تصريح كردك تلاش خواهيم نمود تا از طريق جلب مشاركت ساير ادارات بستر مناسب را براي ارائه خدمات به تمامي كودكان بندرتركمني با ايجاد كتاب خانه هاي سيار، مركز فراگير و راه اندازي نمايشگاه محصولات كانون فراهم سازيم.

در اين نشست هم چنين پوريا ميرزازنجاني شهردار بندرتركمن كه خود نيز روزگاري عضو كانون پرورش فكري شهرستان تهران بوده است، كار كانون را به جهت تاثرگذاري بر روح و فكر بچه ها قابل تقدير دانسته و از آمادگي شهرداري براي اختصاص بيلبرد و نصب بنرهاي تبليغاتي كانون در يكي از نقاط پرجمعيت، راه اندازي پارك و نامگذاري آن به نام كودك، همكاري در افتتاح نمايشگاه عرضه محصولات كانون و مشاركت در برپايي جشنواره مجسم هاي شني در ساحل بندرتركمن خبر داد.

در اين نشست كه غلامحسن سليماني نماينده فرهنگي عرضه محصولات كانون و ژاله جعفر سوار مربي مسئول مركز فرهنگي هنري كانون بندرتركمن نيز حضور داشتند گزارشي از نحوه توزيع محصولات فرهنگي و نيز برنامه هاي فرهنگي و هنري كانون در فصل تابستان ارائه گرديد.   
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار