فرمانده انتظامي استان خبر داد:
فرمانده انتظامي استان از رفع تصرف حدود 10 هكتار از زمين هاي ساحلي كه به صورت غير قانوني تصرف شده بود در بندر گز خبر داد.
کد خبر: ۴۴۹۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰ 28 June 2017
فرمانده انتظامي استان از رفع تصرف حدود 10 هكتار از زمين هاي ساحلي كه به صورت غير قانوني تصرف شده بود در بندر گز خبر داد.
 
سردار "علي اكبر جاويدان" گفت: در پي دريافت خبرمبني بر تصرف غيرمجاز اراضي ملي واقع در سواحل دريايي بندرگز، بلافاصله رسيدگي به موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

وي گفت: در همين راستا طي هماهنگي انجام شده با اداره منابع طبيعي شهرستان، نقشه برداري از اراضي مورد نظر صورت گرفت.

سردار جاويدان ادامه داد: در پي نقشه ‌برداري و جانمايي از اراضي ملي مورد نظر و استعلام‌هاي صورت گرفته مشخص شد، مقدار 10هکتار ملك تصرف شده جزء اراضي ملي است که کارشناسان منابع طبيعي، ارزش اين مقدار اراضي ملي تصرف شده را بيش از 10 ميليارد ريال برآورد کرده‌اند.

وي اضافه كرد: با هماهنگي مراجع قضائي شناسايي متصرف در دستور کار ماموران گرفت و با شناسايي و احضار وي به پليس آگاهي، هيچگونه مداركي از سوي متهم مبني بر مالكيت اراضي تصرف شده ارائه نشد.

فرمانده انتظامي استان در پايان اظهار داشت: ضمن تشكيل پرونده و معرفي متهم به مراجع قضائي، دستور خلع يد زمين صادر و زمين مورد نظر رفع تصرف شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار