وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات در مراسم افتتاح متمرکز پروژه های استان گلستان؛
وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات اظهار کرد: دولت دوازدهم در راستای اقدامات دولت دهم به الکترونیکی شدن فعالیت ها اعتقاد دارد و طی یک ماه و نیم آینده دولت الکترونیک شکل خواهد گرفت.
کد خبر: ۴۴۹۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷ 28 June 2017
وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات اظهار کرد: دولت دوازدهم در راستای اقدامات دولت دهم به الکترونیکی شدن فعالیت ها اعتقاد دارد و طی یک ماه و نیم آینده دولت الکترونیک شکل خواهد گرفت.

دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات در مراسم افتتاح متمرکز پروژه های استان گلستان که با حضور استاندار گلستان، نمایندگان گلستانی حاضر در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین گلستانی برگزار شد، تصریح کرد: دولت دکتر روحانی در دولت  یازدهم جناحی نبود و در دولت دوازدهم نیز جناحی نخواهد بود. 

وی افزود: وحدت موجود در استان شما الگویی برای کشور و دنیا خواهد بود. دکتر واعظی یادآور شد: در استان شما مسئولین دلسوزی هستند که تلاش دارند استان را به سمت استان الکترونیک حرکت دهند و این دغدغه از روزهای آغازین استاندار گلستان وجود داشته است.

 وی با اشاره به سفر خود در آغاز فعالیت در دولت ، گفت: در آغازدولت تدبیر و امید هیچ شهر استان 3g و 4g نبوده است که تا پایان سال همه شهرها به این شبکه متصل خواهند شد. 
وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات تاکید کرد: در زمینه شبکه ملی اطلاعات را به طور جدی ورود کردیم و در این دولت این مهمترین پروژه ما بود که فاز اول در هفته دولت سال قبل و فاز دوم آن در دهه فجر سال قبل و فاز سوم آن بزودی اجرا می شود.

دکتر واعظی یادآور شد : همه باید خود را مخاطب فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اشتغال و کسب کار بدانیم و ما خود را موظف کرده ایم که 130 هزار شغل ایجاد نماییم. 

وی افزود:  مسئله کسب و کار را جدی گرفته ایم و تفاهم نامه های طرح تکاپو را بطور جدی دنبال می کنیم. 

وی خاطر نشان کرد: در گلستان مشکل نیروی انسانی خلاق نداریم  و امیدوارم بتوانیم همانگونه که زیر ساخت ها در این استان رشد داشته ، اشتغال نیز رشد داشته باشد.

همچنین در این مراسم افتتاح متمرکز مدیر کل ارتباطات و فن اوری اطلاعات استان ضمن خیرمقدم گویی اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید شبکه انتقال ما در استان گلستان 57 برابر افزایش یافته است و پهنای باند ورودی ما 3.7 رشد داشته است .

دکتر حسین مومنی تصریح کرد: در ابتدای این دولت هیچ یک از شهرهای استان از مزیت 3g و 4g  برخوردار نبودند که در حال حاضر 27 شهر استان از شبکه 3g و 4g  بهره مند شدند و همچنین شبکه فیبر نوری از 600 کیلومتر به 1449 کیلومتر افزایش یافته است و این در واقع انقلابی در زیر ساخت استان شده است.

وی افزود: اولویت دیگر توسعه کسب و کار است که طرح تکاپو با 181 میلیارد تومان تفاهم نامه های آن امضا شده است.

دکتر مومنی گفت: از ابتدای دولت تا به امروز 360 میلیارد تومان در توسعه زیرساخت و ict  هزینه شده و تا انتهای سال 137 میلیارد تومان دیگر در افزایش پهنای باند هزینه خواهد شد  و در عین حال امروز نیز 258 میلیارد تومان برای پروژه های این افتتاح متمرکز هزینه صرف شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار