با حضور پرشور برادران اهل سنت بندرترکمن و همزمان با سراسر ایران اسلامی روز دوشنبه نماز عید سعید فطر در محل مصلی عیدگاه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۸۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ 26 June 2017
 با حضور پرشور برادران اهل سنت بندرترکمن و همزمان با سراسر ایران اسلامی روز دوشنبه نماز عید سعید فطر در محل مصلی عیدگاه این شهرستان برگزار شد.

با حضور اقشار مختلف اهل سنت بندرترکمن و با حضور آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی نماینده گلستان در مجلس خبرگان رهبری ، رامین نورقلی پور نماینده مردم شهرستان های حوزه انتخابیه غرب استان و فیروزی فرماندار بندرترکمن نماز عید در این شهرستان توسط حاج آخوند قربان محمد اونق اقامه شد.

در این مراسم همچنین رامین نورقلی پور نماینده شهرستان های کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی در سخنانی گفت: با پیگیری طرح ها، سعی در تسریع امور اجرایی مهم شهرستان با کمک فرمانداری و دستگاه های اجرایی داریم.

همچنین آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن تبریک عید فطر، یاد و خاطره مرحوم عابدی کر را گرامی داشت.

در این مراسم و قبل از اقامه نماز فطر آخوند عبدالرحمن کر و آخوند قربان محمد اونق طی سخنانی علاوه بر تبریک عید مردم را به تقوا و خداپرستی توصیه کردند.

نمازعید سعید فطر اهل تشیع بندرترکمن نیز با حضور پرشور مردم در مسجد جامع این شهر اقامه شد. 

بندرترکمن با بیش از 70 هزار نفر جمعیت در غرب استان گلستان واقع است، بخش اعظمی از جمعیت این شهر را هموطنان ترکمن تشکیل می دهند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار