آیت الله سید کاظم نورمفیدی، ضمن تبریک به همه مسلمانان به مناسبت فرا رسیدن حلول عید سعید فطر، اظهار کرد: عید سعید فطر از بزرگترین اعیاد اسلامی است.
کد خبر: ۴۴۸۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱ 26 June 2017
آیت الله سید کاظم نورمفیدی، ضمن تبریک به همه مسلمانان به مناسبت فرا رسیدن حلول عید سعید فطر، اظهار کرد: عید سعید فطر از بزرگترین اعیاد اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه بندگی رابطه بین انسان و خداوند است، افزود: افراد یک ماه از طریق روزه مشغول بندگی و عبادت خداوند متعال بودند، این عید و جشن فراغت از بندگی خداوند متعال است.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: اکنون یک ماه بندگی شد و به خاطر فراغت از این بندگی جشن می گیریم و در این جشن هم خدا را بندگی می کنیم و هم نماز عید فطر خوانده می شود.

وی با بیان اینکه از طریق فطریه ای که پرداخت می شود به بندگان خدا و نیازمندان جامعه خدمت می کنیم، افزود: افرادی را که توان پرداخت فطریه دارند حتما به این مسئله توجه کنند، طبق روایت اسلامی فطریه انسان را بیمه می کند.

آیت الله نورمفیدی اظهار کرد: اگر افراد بخواهند فطریه را گندم حساب کنند برای هر نفر مبلغ پنج هزار تومان و اگر بخواهند برنج حساب کنند برای هر نفر 30 هزار تومان است البته می توانند همه را هم گندم بدهند.

وی با اشاره به اینکه افراد می توانند برخی ها را از گندم و برخی ها را از برنج حساب کنند، تصریح کرد: توانمندها حتما برای تمامی اعضا خانواده خود از برنج حساب کنند.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه فطریه قبل از شرکت در نماز عید فطر پرداخت شود، گفت: امید است این عید بر همه مبارک باشد و خداوند متعال روزه ها و عبادت های ما را در این ماه به لطف و کرمش به بهترین شکل قبول فرماید و همجواری با پیامبر(ص) و خاندانش را مزد بندگی ما قرار دهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار