امام جمعه گنبدکاووس:
امام جمعه گنبدکاووس بامهم دانستن ستاد امر به معروف و نهی از منکر، برلزوم استفاده از افراد توانمندتر با فراغ بال بیشتر برای پیشبرد اهداف اجرایی این ستاد در جامعه تاکید کرد.
کد خبر: ۴۴۸۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷ 25 June 2017
امام جمعه گنبدکاووس بامهم دانستن ستاد امر به معروف و نهی از منکر، برلزوم استفاده از افراد توانمندتر با فراغ بال بیشتر برای پیشبرد اهداف اجرایی این ستاد در جامعه تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی روز یکشنبه درجلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان، اظهار داشت: افرادی که در حال حاضر در راس ستاد مرکزی و دبیر استان گلستان قرار دارند، به دلیل کهولت سن و مشغله کاری زیاد، برای ستاد مناسب نیستند و باید جای خود را به افراد توانمندتر و با فراغ بال بیشتر بدهند. 

وی گفت: مسئولانی که در راس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور یا استان قرار دارند بایستی حداقل هر چند وقت یک بار خبری از ستادهای شهرستانی خود و مسائل و مشکلات آنان بگیرند که حداقل در یک سال گذشته اطلاع دارم، حتی تماس هم نگرفتند.

حجت الاسلام ترابی با ابراز گله مندی از افزایش برخی منکرات درجامعه، اضافه کرد: جلوی برخی از این منکرات را می شود به راحتی با تذکرات قانونی به واحدهای صنفی یا ادارات و نهادها گرفت. 

وی، وجود مانکن ها و یا تابلوهایی با تصاویر نامناسب خارجی در داخل یا سردرب برخی واحدهای تجاری، پوشش نا مناسب کارکنان در برخی ادارات و نهادها، مراکز درمانی و داروخانه ها و نیز مدارس، پرداخت آشکار رشوه به کارکنان برای انجام امور، راه اندازی کاروان های عروسی درساعات بامداد و ایجاد مزاحمت برای خانواده های اطراف تالارهای پذیرایی را از مهمترین منکرات در گنبدکاووس برشمرد.

امام جمعه گنبدکاووس همچنین برلزوم حضور نماینده اهل سنت درستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان تاکید کرد و گفت: نیمی از جمعیت گنبدکاووس اهل سنت است که نیاز دارند در این جلسات حضور داشته باشند.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز دراین جلسه با ابراز رضایت از ساختار پیش بینی شده برای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، گفت: در این ساختار استفاده از همه ظرفیت ها برای اجرای برنامه ها پیش بینی شده است.

عبدالقدیر کریمی افزود: فرمانداری ویژه علاوه بر هماهنگی و پشتیبانی از اجرای برنامه ها، در تولید محتوا و ایجاد فضاهای تبلیغاتی در دستگاه های دولتی و تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و نهادها تلاش می کند.

سرهنگ دوم 'علی لشکر بلوکی' فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز دراین جلسه ضمن ارائه گزارشی عملکرد سال 95، از تشکیل ساختار ستاد در رده های مختلف و تدوین 27 برنامه اجرایی برای پیشبرد اهداف ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان خبر داد و گفت: تمام برنامه های پیش بینی شده توسط معاونت ها انجام و در هرجلسه گزارش آن به ستاد ارائه می شود.

شهرستان مرزی گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار