مدیر امورآب وفاضلاب منطقه علی آباد کتول:
مدیر امور آب و فاضلاب منطقه علی آبادکتول خبر داد: طرح آبرسانی به روستای الازمن شهر علی آبادکتول به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۴۴۷۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ 25 June 2017
 مدیر امور آب و فاضلاب منطقه علی آبادکتول خبر داد: طرح آبرسانی به روستای الازمن شهر علی آبا کتول به بهره برداری رسید.         

 همزمان با اولین روز هفته صرفه جویی در مصرف آب با مساعدت و همکاری مهندس محمد هادی رحمتی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان و پیگیرهای مدیر امور آب وفاضلاب منطقه علی آباد کتول طرح آبرسانی به روستای الازمن شهر علی آباد کتول به بهره برداری رسید.

مدیر امور آب وفاضلاب منطقه علی آبادکتول افزود: طرح آبرسانی به روستای الازمن با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از محل تبصره 3 با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان علی آباد کتول افتتاح شد.

به گفته وی، با بهره برداری از این طرح جمعیتی بالغ بر  1200 نفر(روستای الازمن) تحت پوشش امور آب وفاضلاب منطقه علی آباد کتول قرارخواهند گرفت.

محمد جعفر مزیدی طول خط انتقال این طرح را یک کیلومتر بیان نمود و افزود: برای آبرسانی به روستای الازمن ایستگاه پمپاژ با ظرفیت 5 در لیتر در ثانیه وارد مدار بهره برداری شده است.

در آیین افتتاح بهره برداری از طرح آبرسانی به روستای الازمن احمد تجری فرماندار شهرستان علی آباد کتول ضمن قدردانی از تلاش ها ی مدیرعامل و مجموعه شرکت آب وفاضلاب استان گلستان اظهار داشت با عنایت به بهره برداری این طرح امیدواریم بخشی از مشکلات تامین آب شرب این منطقه حل شود و امیدواریم مردم این روستا با مدیریت مصرف آب در جهت کمک به منابع تامین آب شرب گام بردارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار