معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در پیامی، توهین به رئیس جمهور منتخب ملت و مسئولین نظام را در روز جهانی قدس محکوم کرد.
کد خبر: ۴۴۷۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸ 24 June 2017
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در پیامی، توهین به رئیس جمهور منتخب ملت و مسئولین نظام را در روز جهانی قدس محکوم کرد.

در متن این پیام آمده است:

روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است. امام خمینی(ره)

بر هیچکس پوشیده نیست که معمار کبیر انقلاب اسلامی با نام گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به روز جهانی قدس، گستره یکصدایی و وحدت مسلمین در دفاع از مظلوم را از مرزهای ایران اسلامی عبور و به جهان اسلام تعمیم داده است.

متأسفانه در برهه ای که بیش از هر زمان دیگری پیکره نظام اسلامی نیازمند تاسی از "واعتصمو بحبل الله جمیع و لا تفرقوا" است؛ معدود نابخردانی در لباس دفاع از مظلوم با پیاده سازی تراوشات مسموم اتاق های فکر دشمنان نظام و با نفوذ در لایه های به هم پیوسته ایرانیان در روز قدس، در پی ایجاد شکاف در صفوف مردم و انفکاک در وحدت مسلمین برآمده و رئیس جمهور نظام اسلامی را آماج حملاتی قرار داده اند که بی شک اگر دشمنان قسم خورده نظام، ابر و باد و مه و خورشید و فلک را هم به مدد می طلبیدند، باز هم قادر نبودند اینگونه به رئیس دولت ام القرای جهان اسلام توهین و تخریب، روا دارند.

اینجانب ضمن محکوم نمودن رفتار فریب خوردگان انگشت شمار و توصیه به دستگاه قضا جهت شناسایی و مجازات عاملان این واقعه سخیف، بار دیگر بر اتحاد و همبستگی ملت ایران به دور از نگاههای قومی و سیاسی، مطابق با مؤلفه های دین مبین اسلام تأکید دارم.

علی اصغر طهماسبی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار