معاون فرماندار در جلسه کمیسیون کارگری شهرستان آق قلا:
معاون فرماندار شهرستان آق قلا با تاکید بر پیگیری مشکلات کارگران از سوی کمیسیون کارگری این شهرستان گفت : رصد مشکلات کارگری و یافتن راه حل برای آنها از وظایف مهم این کمیسیون است.
کد خبر: ۴۴۵۹۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸ 21 June 2017
 معاون فرماندار شهرستان آق قلا با تاکید بر پیگیری مشکلات کارگران از سوی کمیسیون کارگری این شهرستان گفت : رصد مشکلات کارگری و یافتن راه حل برای آنها از وظایف مهم این کمیسیون است.

صبح امروز چهارشنبه 31 خرداد ماه ، جلسه کمیسیون کارگری شهرستان آق قلا به ریاست "سید موسی میردیلمی" معاون فرماندار و با حضور اعضای این کمیسیون در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

"سید موسی میردیلمی" در این نشست اظهار داشت : پیشگیری از ایجاد مشکل و چالش های احتمالی در این حوزه و تصمیم گیری به موقع در راستای رفع این مشکلات باید در دستور کار کمیسیون قرار گیرد.

معاون فرماندار شهرستان آق قلا خاطرنشان کرد : پشتوانه حقیقی برای استقلال کشور در گرو فعالیت های مسئولانه کارگران و تعامل مثبت و سازنده مدیران واحدهای تولیدی است و کمیسیون کارگری می تواند در این زمینه نیز نقش مهمی ایفا کند.

این مقام مسئول در شهرستان آق قلا بیان داشت : کارگران به عنوان تولید کنندگان واقعی در عرصه اقتصادی، نقشی کلیدی در روند توسعه و پیشرفت کشور دارند از این رو حل مشکلات آنان باید دغدغه مسئولان و کمیسیون کارگری باشد.

وی از روسای ادارات تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و صنعت ، معدن و تجارت خواست تا با همکاری دیگر دستگاه های عضو کمیسیون مشکلات نقدینگی و معوقات حقوق و دستمزد کارگران واحدهای تولیدی را بررسی و گزارشی در این زمینه تهیه کنند.

"میردیلمی" با بیان اینکه رویکرد دولت "تدبیر و امید" حمایت از تولید است ، تصریح کرد: با حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان و افزایش سطح تولید ، میزان بیکاری ر جامعه کاهش می یابد و در نتیجه بسیاری از مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی حل می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار