تشریح برنامه‎های هفته صرفه جویی در مصرف آب در شرکت آبفا گلستان با قرار گرفتن در آستانه هفته صرفه جویی (1 الی 7 تیرماه) سرپرست دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت آب‎وفاضلاب گلستان برنامه‎های این هفته را در این شرکت تشریح کرد.
کد خبر: ۴۴۵۹۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱ 21 June 2017
تشریح برنامه‎های هفته صرفه جویی در مصرف آب در شرکت آبفا گلستان با قرار گرفتن در آستانه هفته صرفه جویی (1 الی 7 تیرماه) سرپرست دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت آب‎وفاضلاب گلستان برنامه‎های این هفته را در این شرکت تشریح کرد.

رقیه ایوبی حضور مدیر عامل شرکت را در برنامه‎های تلویزیونی و خبر به منظور اطلاع رسانی و تبیین رسالت مردم در این خصوص را یکی از برنامه‎های هفته صرفه‎جویی دانست و اظهار داشت: حضور مدیرعامل شرکت در برنامه‎های رادیویی ، پخش پیام‎های صرفه جویی از طریق رادیو و تلویزیون و برگزاری مصاحبه مطبوعاتی از دیگر برنامه‎های هفته صرفه جویی در گلستان است.

وی افزود: با توجه به شروع فصل تابستان و مصرف دو چندان از آب در این ایام از یک تا هفت تیرماه به هفته صرفه جویی در مصرف آب نامگذاری شده است.

ایوبی تصریح کرد:  در این هفته تلاش شده با ارائه برنامه‎های فرهنگی، آموزشی و تبلیغی برای آشنا کردن اذهان عموم مردم به مباحث آب و فاضلاب ، معضلات و مشکلات موجود در این بخش و آموزش الگوی مصرف صحیح آب اجرا شود.

سرپرست دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت آب‎وفاضلاب گلستان با اشاره به اینکه فرهنگ صرفه‎جویی باید از کودکی نهادینه شود، اذعان کرد: در همین راستا برنامه‎هایی برای کودکان و نوجوانان از جمله بازدید از تاسیسات آب‎وفاضلاب استان و برگزاری مسابقه های مختلف با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و خانه های فرهنگ در سطح شهرها را برای این هفته در دستور کار قرار داده‎ایم.

وی برگزاري همايش آب و رسانه با حضور اصحاب مطبوعات استاني، سراسری، انعقاد قرارداد برنامه تلويزيوني به تعداد 100 برنامه و تكرارآن به تعداد 100 برنامه ، انعقاد قرارداد برنامه راديويي با عنوان(صدای آب ،صدای زندگی) تا پايان سال، پخش تيزر و زيرنويس از طريق شبكه استاني ، نشست با مديران آپارتمانها جهت فرهنگ سازي و اصلاح الگوي مصرف با همكاري سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري گرگان ، اطلاع رساني از طريق تلفن مشتركين پر مصرف شهرهاي استان جهت  اصلاح الگوي مصرف از دیگر برنامه های این شرکت در هفته صرفه جویی بیان کرد.

 وی برپایی ایستگاه‎های حامیان آب همزمان با فرارسیدن روز قدس در شهرهای استان و و مصلی های نماز جمعه به مناسبت هفته صرفه جویی، تجلیل از مشترکین کم مصرف ، پیاده‎روی همگانی با مشارکت استانداری گلستان و درج پیام‎های صرفه جویی را از دیگر برنامه‎های این هفته در گلستان برشمرد.

ایوبی با تاکید بر اطلاع رسانی و ارائه راهکارهای مدیریتی در راستای صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع انرژی یادآور شد: به همین منظور از طریق قبوض آب تلاش شده این اطلاع رسانی‎ها انجام شود و نظرات مردم را نیز در همین خصوص از طریق پیامک  شرکت دریافت و در این هفته اهداء جوائز به مشترکانی که در این امر ما را همراهی می نمایند را خواهیم داشت.

سرپرست دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت آب‎وفاضلاب گلستان برگزاری تور بازدید از فرایند تولید آب و دفع بهداشتی فاضلاب برای اقشار مختلف مردم ،رابطین مراکز بهداشتی بعنوان حامیان آب در سطح شهرهای استان ، برگزاری همایش آب و خانواده ، برگزاری نشست های مشترک با رسانه ملی – محیط زیست و اعضای خانه فر هنگ در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ، بازدید بازرسی از  مشترکین پر مصرف سطح شهر های استان را از دیگر برنامه‎های این شرکت در هفته صرفه جویی برشمرد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار