رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه روز جهانی قدس در سرتاسر دنیا از اهمیت زیادی برخوردار شده است، گفت: روز قدس روز اتحاد ملت‌های آزاده علیه استکبار جهانی است.
کد خبر: ۴۴۴۹۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ 20 June 2017
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه روز جهانی قدس در سرتاسر دنیا از اهمیت زیادی برخوردار شده است، گفت: روز قدس روز اتحاد ملت‌های آزاده علیه استکبار جهانی است.

حجت‌الاسلام علی فتحی با اشاره به نزدیک شدن به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس اظهار کرد: امروز شاهد هستیم که با تدبیر و دور اندیشی امام راحل در تمام دنیا و در قلب آمریکا و اروپا راهپیمایی ضد صهیونیستی روز جهانی قدس باشکوه و عزت خاصی در حمایت مردم مظلوم فلسطین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه روز قدس امروز از اهمیت بسیار بالایی در سطح جهان برخوردار شده است، افزود: امروز مساله فلسطین و آزادی قدس مهم‌ترین مساله همه مردم کشورهای اسلامی و حتی غیراسلامی شده و روز جهانی قدس نیز به روز اتحاد و همدلی همه آزادگان دنیا علیه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس را یکی از راهبردهای تقویت امت اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: هر چه راهپیمایی روز جهانی قدس را باشکوه‌تر و با قدرت و عزت بیشتری برگزار کنیم نفرت دنیا از رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی بیشتر می‌شود.

فتحی در تشریح برنامه‌های روز جهانی قدس در شهر گنبدکاووس، ادامه داد: این راهپیمایی عظیم و مردمی از ساعت 11 صبح جمعه هفته جاری از مقابل مسجد قائمیه گنبدکاووس آغاز خواهد شد و در مسیر خیابان شهید مطهری (سرابی) ادامه و به مصلی امام جعفر صادق (ع) ختم می‌شود که در ادامه ضمن قرائت قطعنامه نماز باشکوه جمعه نیز با حضور راهپیمایان عزیز اقامه خواهد شد.

وی برگزاری نمایشگاه‌های عکس و نقاشی با موضوع روز جهانی قدس و فلسطین، سخنرانی شخصیت‌های برجسته شهرستان و استانی، تبلیغات محیطی در ادارات و نهادهای شهرستان گنبدکاووس را از دیگر برنامه‌های روز جهانی قدس در این شهرستان دانست و گفت: بدون تردید امسال نیز این راهپیمایی بزرگ و مردمی با حضور پرشور و ده‌ها هزار نفری مردم گنبدکاووس همزمان با سراسر کشور و بلاد اسلامی برگزار خواهد شد تا مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و مستکبران جهانی باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار