معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: برای اجتماعی نمودن امر مبارزه با مواد مخدر نیازمند یک عزم و اراده عمومی هستیم و همه قوا و نهادها باید در کنار دولت پای کار بیایند.
کد خبر: ۴۴۱۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ 14 June 2017
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: برای اجتماعی نمودن امر مبارزه با مواد مخدر نیازمند یک عزم و اراده عمومی هستیم و همه قوا و نهادها باید در کنار دولت پای کار بیایند.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه مشترک کمیته توسعه مشارکت های مردمی و کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان، اظهار کرد: معتقدم برای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر و اجتماعی نمودن این مهم باید با عشق و علاقه کار کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه ائمه جمعه و جماعات استان در کنار مبلغین مذهبی در خصوص مسأله آسیب های اجتماعی توجیه هستند و در فرصت های مختلف و از طریق تریبونی که در اختیار دارند، به موضوع آسیب های اجتماعی و اعتیاد می پردازند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: در کنار دستگاهها و ائمه جمعه و جماعات، تشکل های مردم نهاد در حوزه مواد مخدر، پای کار آمده اند و بدون هیچ چشمداشتی، مجاهدانه در این عرصه فعالیت می کنند.

طهماسبی یادآور شد: طی دو سال گذشته سه نقطه آلوده شاخص در استان گلستان با مصوبه شورای تأمین، پاکسازی شد و در این راه 22 دستگاه و نهاد مختلف وظیفه مند بودند و به ما کمک کردند اما علی رغم نتیجه بخش بودن این اقدامات، اطلاع رسانی خوبی پیرامون این مهم صورت نگرفت.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر و به منظور افزایش سطح آگاهی عمومی و مشارکت آحاد جامعه در امر پیشگیری و مبارزه، برنامه های متنوع و فرهنگی و ورزشی خوبی در استان گلستان برنامه ریزی شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی افزود: چندین همایش توجیهی و کارگاه آموزشی، مسابقات ورزشی، پیاده روی خانوادگی و ... با شعار نه به اعتیاد و صدها برنامه فرهنگی و ورزشی دیگر در این ایام در استان گلستان برگزار و اجرایی خواهد شد.

طهماسبی در ادامه؛ افزایش آگاهی و دانش گروههای مختلف هدف و اطلاع رسانی از دستاوردها و عملکردهای نظام مقدس جمهوری سلامی در امر پیشگیری و مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر را از اهداف کلی برنامه های سالروز مبارزه با مواد مخدر، عنوان کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد حساسیت در سطح جامعه و افزایش روحیه مشارکت در سطوح مختلف اجتماع از قبیل روحانیون وعلما، جامعه دانشگاهی، اصحاب رسانه، خیرین و ... برای اجتماعی نمودن امر مبارزه با مواد مخدر امری ضروری است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار