ششمین کنگره ملی مدیریت ورزشی با رویکرد توسعه سلامت و ورزش به میزبانی استان گلستان در شهر گرگان برگزار می شود.
کد خبر: ۴۳۰۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ 25 May 2017
ششمین کنگره ملی مدیریت ورزشی با رویکرد توسعه سلامت و ورزش به میزبانی استان گلستان در شهر گرگان برگزار می شود.

معاون مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان در اولین جلسه هماهنگی کنگره ملی مدیریت ورزشی گفت :نهادینه کردن منویات مقام معغظم رهبری در حوزه سلامت و ورزش ، نقش ورزش در دستیابی به اهداف سیاست های کلی نظام در حوزه سلامت و تداوم برگزاری کنگره های علمی سالانه در پایش و پاسخ یابی سوالات و اهداف اصلی ورزش کشور ، از اهداف برگزاری این کنگره سراسری است .

امیر حسین واعظی افزود : دریافت و بهره مندی از یافته های علمی و پژوهشی ، کشف پاسخ های نوین در مسیر چالش ها و راهکارهای پیش روی مدیریت و رهبری ورزش کشور ، مشارکت و هم اندیشی موثر نهادهای فعال در عرصه ورزش و سلامت و توجه به توسعه آموزش و پژوهش در حوزه های مختلف سلامت و پزشکی ورزشی از جمله دیگر ضرورت های برگزاری این کنگره است .

وی گفت : انتظار داریم در مدت زمان برگزاری این کنگره در حضور نخبگانی از استان های کشور به دستاوردهایی چون افزایش آگاهی و شناخت مدیران و دست اندرکاران از مشکلات و چالش های فراروی بخش ورزش و تربیت بدنی و بکارگیری راهکارهای کاربردی برای بهبود وضعیت موجود دست پیدا کنیم .

بستر سازی برای ارائه مطالعات و پژوهش های مرتبط با چگونگی ارتقای سلامت و ورزش و بررسی نقش و تاثیر متقابل توسعه ورزش بر ارتقای شاخص های سلامت در کشور ، از جمله اهداف مهم و اصلی برگزاری این کنگره است .

این کنگره با حضور معاون فرهنگی ، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان ، معاون توسعه همگانی وزارت ورزش ، مدیران کل و کارشناسان حوزه توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ، رییس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان ، مدیران کل ورزش و جوانان استان های کشور و پژوهش گران و ارائه دهندگان مقالات 20 و 21 شهریور ماه در گرگان برگزار خواهد شد .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار