رئیس ستاد انتخابات استان:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و رئیس ستاد انتخابات استان گفت: بیش از 78 درصد مردم استان در انتخابات مشارکت داشتند و با حضور بی نظیرشان برنده اصلی انتخابات بودند.
کد خبر: ۴۳۰۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲ 25 May 2017
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و رئیس ستاد انتخابات استان گفت: بیش از 78 درصد مردم استان در انتخابات مشارکت داشتند و با حضور بی نظیرشان برنده اصلی انتخابات بودند.

"علی اصغر طهماسبی" در بیست و دومین و آخرین جلسه ستاد انتخابات استان که به منظور تقدیر و تشکر از مسئولین کمیته های ذیل ستاد انتخابات برگزار شد، اظهار کرد: قطعاً این حضور بی نظیر و چشمگیر پیامدهای مثبتی برای جمهوری اسلامی ایران در جهان به دنبال خواهد داشت.

وی اضافه کرد: این حضور درخشان و حداکثری در حالی رقم خورد که دشمنان ما با حضور دونالد ترامپ در عربستان سعودی، در حال دسیسه چینی بر علیه نظام و کشور ما بودند، اما مردم با حضور حداکثری و بی نظیرشان جواب قاطعانه ای به آنها داده و باعث عقب نشینی دشمنان شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: در داخل کشور نیز مردم به یارانه سه برابری و حقوق بیکاری نه قاطعانه ای گفتند و به اعتدال، عقلانیت و تعاملات بین المللی آری و این روشن ترین پیام انتخابات بود.

طهماسبی خاطرنشان کرد: با آراء بالای دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم در دولت دوازدهم، ایشان از این پس با پشتوانه این رأی قاطع و قوت قلب بیشتری، در عرصه های داخلی و بین الملل گام خواهند برداشت و این به نفع همه مردم ایران است.

وی ادامه داد: مردم با انتخاب مجدد دکتر روحانی نشان دادند که سياست‌ هاي اتخاذ شده توسط دولت يازدهم را مي‌ پسندند و مي‌ خواهند ايران با دولت دوازدهم، فعالانه در حوزه بين‌الملل حضور داشته و مسير اقتصادی را که در پيش گرفته است ادامه دهد.

رئیس ستاد انتخابات استان در پایان از تمامی دست اندرکاران و عوامل اجرایی، اعضای هیأتهای نظارت و بازرسی، اعضای شورای تأمین، نیری انتظامی، صدا و سیما، اصحاب رسانه، روابط عمومی ها و سایر عزیزانی که در برگزاری انتخابات پرشور 29 اسفند در کنار ستاد انتخابات استان حضور داشتند، تشکر و قدردانی کرد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار