جلسه ای در خصوص انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین اداره کل آموزش فنی وحرفه ای و اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان گلستان با حضور مدیران کل این ادارات در محل اداره کل راهداری استان برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۹۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ 24 May 2017
جلسه ای در خصوص انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین اداره کل آموزش فنی وحرفه ای و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان با حضور مدیران کل این ادارات در محل اداره کل راهداری استان برگزار شد.

بنابراین گزارش، ابوالفضل تیرانداز مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان ضمن انعقاد تفاهم نامه همکاری، هدف از این تفاهم نامه را فراهم آموردن زمینه های اشتغال و مهارت آموزی و توجه به مزیت پیشتاز این بخش که از پشتوانه های این تفاهم نامه محسوب و گسترش همکاری های مشترک بین دو دستگاه در جهت پیشبرد اهداف توسعه پایدار می باشد این تفاهم نامه منعقد گردید.

 در ادامه مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان به برخی تعهدات این اداره کل اشاره و تصریح کرد:بررسی نیاز سنجی آموزشی انجام شده با همکاری کارشناسان طرف دوم جهت توسعه اطلس مشاغل، اولویت بندی در تدوین و بارنگری استانداردهای آموزشی مورد نیاز و برنامه ریزی، سازماندهی و اجرای دوره های اعلام شده از طرق دوم با اولویت استفاده از امکانات و کارگاه های آموزشی مراکز آموزش فنی وحرفه ای آزاد برای گروه های هدف و ... از جمله موارد ذکر شده در این تفاهم نامه میباشد.

میقانی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان گلستان نیز در این جلسه با بیان اینکه رویکرد جدید سازمان فنی وحرفه ای، گفتمان هوشمندانه ای در توسعه مهارت های بین دستگاهی می باشد گفت: آموزش فنی وحرفه ای با پتانسیل بالای خود میتواند در راستای آموزش های مهارتی و ارتقاء توانمندیهای گروههای هدف با ارائه آموزش های تخصصی تأثیر مستقیم و بسزایی داشته باشد.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار