با ارسال کتاب از سوی کتاب خانه پستی کانون:
کتاب خانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گنبد کاووس با ارسال رایگان بسته های فرهنگی کتاب به 15 روستا، دانش آموزان 21 مدرسه منطقه محروم را از نعمت کتاب بهره مند ساخت.
کد خبر: ۴۲۹۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 24 May 2017
کتاب خانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گنبد کاووس با ارسال رایگان بسته های فرهنگی کتاب به 15 روستا، دانش آموزان  21 مدرسه منطقه محروم را از نعمت کتاب بهره مند ساخت.

به گفته معصومه مصطفی لو مسئول کتاب خانه پستی گنبد کاووس، این مرکز با ارسال رایگان بسته های فرهنگی کتاب در گروه سنی کودک به 15 روستا، دانش آموزان 21 مدرسه منطقه محروم را از نعمت کتاب بهره مند ساخت.

وی گفت هدف از این فعالیت فرهنگی، توسعه و ترويج فرهنگ كتاب وکتاب خوانی و دسترسی آسان بچه های روستایی به کتاب و هم چنین كشف و پرورش استعدادهاي فكري و ذوقي كودكان و نوجوانان این مناطق است.

بر اساس این گزارش با عضویت دانش آموزان در این کتاب خانه، هر دو هفته یک بار کتاب های ارسالی جمع آوری و کتاب هایی جدید برای بچه ها ارسال خواهد شد.

لازم به توضیح است، کتاب خانه پستی گنبد کاووس به عنوان دومین کتاب خانه پستی استان گلستان دارای3500 جلد کتاب در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی می باشد که به صورت رایگان به دانش آموزان جامعه هدف خدمات ارائه می نماید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار