معاون وزیرراه و شهرسازی اظهارداشت:
معاون وزیرراه و شهرسازی اظهارداشت : ۵۰درصد از تسهیلات نوسازی در محدوده ها و محلات هدف باز آفرینی شهری به انبوه سازان کشور اختصاص یافت .
کد خبر: ۴۲۸۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 23 May 2017
معاون وزیرراه و شهرسازی اظهارداشت : ۵۰درصد از تسهیلات نوسازی در محدوده ها و محلات هدف باز آفرینی شهری به انبوه سازان کشور اختصاص یافت .

محمدسعید ایزدی معاون وزیر راه و شهر سازی و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران در خصوص تسهیلات نوسازی به انجمن انبوه‌سازان اعلام کرد: براساس نشست برگزار شده با حضور نمایندگانی از معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، انبوه سازان کشور ، بانک مسکن، شرکت عمران و بهسازی شهری و انبوه سازان استان‌های تهران، قم، زنجان، سمنان و ... شیوه های اجرایی و  برنامه‌های حمایتی برای اجرای  برنامه‌های بهسازی و نوسازی شهر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیماتی اتخاذ شد.

مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران گفت: در این جلسه موانع اجرایی مدل‌های پیشنهادی دولت با عنوان مدل « توسعه‌‌گر» و مدل زمین صفر » موردبحث و  بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در این نشست مصوب شد که ۵۰ درصد از تسهیلات نوسازی به انبوه‌سازان کشور به عنوان اولویت واگذاری تسهیلات اختصاص یابد.

همچنین  مبادله مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و دستورالعمل تامین منابع مالی «توسعه‌گر » جهت اعلام نظر، تعریف بسته‌های پیشنهادی با مدل‌های متنوع اجرایی، از دیگر تصمیمات اتخاذ شده در  این نشست به شمار می‌رود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار