رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان :
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت : طلیعه حرکت دولت برای رفع مشکلات اقتصادی عامل مهم حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای و خلق حماسه 29 اردیبهشت 96 بود .
کد خبر: ۴۲۸۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ 23 May 2017
 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت : طلیعه حرکت دولت برای رفع مشکلات اقتصادی عامل مهم حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای و خلق حماسه 29 اردیبهشت 96 بود .

حسینقلی قوانلو در مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر ، تجلیل از جانبازان ، جوانان نمونه ، اعضای اتاق فکر و فعالان نماز سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان که با حضور کارکنان این سازمان و در محل ایستگاه آب اداره کل آب و فاضلاب استان گلستان واقع در پارک جنگلی النگدره گرگان برگزار گردید ، گفت : یکی از مهمترین دلایل حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای و خلق حماسه ی 29 اردیبهشت 1396 که در تاریخ ایران اسلامی ماندگار خواهد شد ، اتفاقات خوبی بود که در حوزه اقتصاد کشور رخ داد ، که آن هم با زحمات و تلاش های همه فعالان حوزه اقتصادی کشور بویژه کارکنان صنعت ، معدن و تجارت حاصل گردیده است .

قوانلو گفت : ارزش افزوده بخش صنعت ، معدن و تجارت در استان و کشور بیش از 35 درصد است و خوشبختانه با تلاش های دولت و رفع تحریم ها ، امروز شرایط اقتصادی کشور رو به بهبود است ، و مردم نیز این حرکت و رشد را دیدند و با دیدن طلیعه حرکت دولت برای حل مشکلات اقتصادی کشور به پای صندوق های رای آمدند و به تداوم دولت تدبیر و امید رای دادند .

وی ضمن تقدیر از تلاش های کارکنان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گفت : با تلاش کارکنان سازمان جایگاه صنعت ، معدن و تجارت استان در سطح کشور سال به سال در حال رشد است ، بطوریکه در بخش رشد ارزش افزوده بخش صنعت جایگاه استان از رتبه 26 در سال 90 به 19 در سال 95 رسیده است و از لحاظ درصد رشد در زمره استانهای خوب کشور هستیم .

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان افزود : همه باید تلاش مضاعفی کنیم تا ضمن رشد بیشتر در بخش ارزش افزوده و اشتغال بیشتر در حوزه صنعت ، معدن و تجارت استان ، در پایان 4 ساله دولت دوازدهم به رتبه ای زیر 15 در سطح کشور دست یابیم که البته کار بسیار سختی است .

قوانلو با اشاره به وضعیت اشتغال ایجاد شده در دولت تدبیر و امید و افزوده شدن به جمعیت جویای کار در سطح کشور و استان با تزریق روحیه امید به جامعه توسط دولت ، گفت : برای پاسخگویی به جمعیت جویای کار در استان باید سالی 40000 شغل ایجاد نماییم که کار دشواری است و برای تحقق این مهم لازم است بخش خصوصی را به سمت سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در استان هدایت و ترغیب نماییم .

وی با بیان این که بهبود فضای کسب و کار از اولویت های کاری ما در سال 96 خواهد بود ، گفت : تلاش خواهیم نمود تا مدت زمان صدور انواع مجوزهای صنعتی و صنفی را به کوتاهترین زمان ممکن برسانیم .

گفتنی است در این مراسم سردار عقیلی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطرات و ناگفته هایی از جنگ تحمیلی بویژه در آزادسازی خرمشهر پرداخت .

همچنین در پایان مراسم از جانبازان جنگ تحمیلی ، پیشکسوتان ، جوانان نمونه ، اعضای اتاق فکر و فعالان نماز سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار