رئیس کل دادگستری گلستان در نشست هم اندیشی قضات روحانی استان در گرگان گفت: کارکنان دستگاه قضایی مراقب باشند در رفتار و برخورد با مراجعان، تصویر ذهنی مردم از دستگاه قضایی را خدشه دار نکنند.
کد خبر: ۴۲۸۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴ 22 May 2017
رئیس کل دادگستری گلستان در نشست هم اندیشی قضات روحانی استان در گرگان گفت:
کارکنان دستگاه قضایی مراقب باشند در رفتار و برخورد با مراجعان، تصویر ذهنی مردم از دستگاه قضایی را خدشه دار نکنند.

هادی هاشمیان پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی با قضات روحانی دادگستری های سراسر استان در گرگان گفت: باید از ظرفیت روحانیان شاغل در حوزه های قضایی استان برای آسیب شناسی و پیش برد برنامه های فرهنگی در دادگستری ، بیشتر استفاده کنیم.

هاشمیان افزود: کارکنان دستگاه قضایی علاوه بر رسیدگی عادلانه و دقیق به پرونده ها  باید رفتارشان به گونه ای باشد که مردم برای دادخواهی ،با رغبت به دستگاه قضایی مراجعه کنند.

وی با بیان این که هر قاضی در گلستان ماهانه میانگین 200 پرونده را رسیدگی می کند گفت: در هر پرونده امکان بیش از 10 تخلف وجود دارد اما خوشبختانه فرآیند در دادگستری های استان به گونه ای است که آمار تخلف در بین کارکنان ناچیز است.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود : علاوه بر دستگاه های نظارتی، مردم نیز دستگاه قضایی را نظارت و رصد می کنند و همین امر هم شمار تخلفات در این دستگاه را کاهش می دهد.

هادی هاشمیان با بیان این که یکی از اولویت های رئیس قوه قضاییه ، توجه به امور فرهنگی در راستای ارتقای سلامت دستگاه قضایی است گفت: ما نیز در استان تلاش می کنیم با استفاده از ظرفیت  روحانیان شاغل در دادگستری های استان برای تدوین و اجرای برنامه های فرهنگی استفاده کنیم.

هاشمیان تاکید کرد: باید برنامه های فرهنگی بر اساس نیاز کارکنان و به صورت متمرکز و منسجم برنامه ریزی و در همه حوزه های قضایی استان اجرا شود.

نشست امروز رئیس کل دادگستری و معاون فرهنگی او با  قضات روحانی حوزه های قضایی سراسر استان، به منظور استفاده از ظرفیت های روحانیان در برنامه ریزی و اجرای برنامه های فرهنگی متناسب با نیاز کارکنان دستگاه قضایی برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار