مهندس صفرعلی جمال لیوانی تعداد انشعاب نصب شده استان در سطح شهرها و روستاهای استان را 272 هزارعلمک اعلام نمود.
کد خبر: ۴۲۸۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷ 22 May 2017
 مهندس صفرعلی جمال لیوانی تعداد  انشعاب نصب شده استان در سطح شهرها و روستاهای استان را 272 هزارعلمک اعلام نمود.

 وی دراین راستاگفت: انشعابات مذکور دربخشهای مختلف خانگی ،تجاری ،صنعتی و اداری در شهرها و روستاهای استان نصب شده است که بسیارحائز اهمیت است. 

 مهندس جمال لیوانی افزود: در همین راستا درسالی که گذشت شرکت گاز استان گلستان  تعداد 8 هزار و 650  انشعاب را نصب نمود که از این میزان 1690 انشعاب شهری و 6960 انشعاب نیز روستایی بوده که این روند درسال جاری نیز ادامه دارد.

  وی در ادامه درخصوص خانوارهای بهره منداز گازاستان گفت: خوشبختانه دراستان گلستان تاکنون 100 درصد خانوار شهری و 93 درصدخانوار روستایی مصرف کننده گازطبیعی می باشندضمن اینکه درهمین رابطه در مجموع 96 درصد جمعیت تحت پوشش استان نیز نسبت به کل جمعیت شهرها و روستاهایی که قابلیت گازرسانی دارند از این انرژی پاک برخوردارمی باشند.   

مدیرعامل شرکت گاز استان درخاتمه اظهار داشت:در سال جاری که توسط رهبر معظم انقلاب به سال اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال نامگذاری شده است برهمین اساس سیاست گذاری این شرکت در زمینه توسعه گاز رسانی ، افزایش سهم گازطبیعی دربخش صنعتی استان و جایگزین نمودن آن بجای سایر حاملهای انرژی  می باشد تا بتوانیم با تقویت بخش صنعت و بالتبع افزایش سطح تولید را بهمراه دارد زمینه های بیش ازپیش اشتغال نیز فراهم گردد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار