در مسابقات گلبال قهرمانی نابینایان و کم بینایان آقایان و بانوان کشور دردسته جات مختلف (دسته یک، دسته دو و دسته سه) که از 25 اردیبهشت ماه به مدت یک هفته با حضور 26 استان به میزبانی بابلسر و در اردوگاه شهید عظیمی برگزار شد،2 تیم گلبال بانوان وآقایان گلستان توانستند با غلبه برحریفان به جمع 4 تیم برتراین دوره از مسابقات راه یابند.
کد خبر: ۴۲۸۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴ 22 May 2017
 در مسابقات گلبال قهرمانی  نابینایان و کم بینایان آقایان و بانوان کشور دردسته جات مختلف (دسته یک، دسته دو و دسته سه) که از 25 اردیبهشت ماه به مدت یک هفته با حضور 26 استان به میزبانی بابلسر و در اردوگاه شهید عظیمی برگزار شد،2 تیم گلبال بانوان وآقایان گلستان توانستند با غلبه برحریفان  به جمع 4 تیم برتراین دوره از مسابقات راه یابند.

 سرمربی تیم گلبال استان گلستان گفت:در این دوره ازمسابقات ، تیم گلبال مردان گلستان با دو برد و یک شکست به جمع چهار تیم راه پیدا کردند که در دیدار رده بندی با نتیجه 5 بر 4 مغلوب قم شد و به مقام چهارم مسابقات دست پیدا کرد که تیم های کرمان،اردبیل نیز به ترتیب اول ودم شدند.در بخش بانوان نیز تیم گلبال بانوان استان گلستان پس ازیزد،کرمان وزنجان مقام چهارم را بدست آورد.

اسکندری افزود: با توجه به آغاز اردوهای تیم ملی گلبال مردان و زنان کشور و با توجه به اعزام تیم ها در پاییز سال جاری به مسابقات جهانی ، امسال مسابقات قهرمانی کشور بجای فصل پاییز در بهار برگزار شد که استعدادهای تیم ملی نیز شناخته شوند و شرایط شرکت در ارودها را داشته باشند.

ایشان درپایان دلایلی که گلستان نتوانست مدال کسب کند را عدم تمرینات کافی برای اعزام مذکور و مصدومیت شدید سنتر تیم گلستان دانست و ابراز امیدواری کرد در مسابقات لیگ دسته یک کشور با توجه به برنامه ریزی های بعمل آمده قطعا جزو تیم های مدعی و گزینه های صعود به لیگ برتر خواهیم بود.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار