استاندار گلستان؛
استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت اخلاق در فعالیت های اطلاع رسانی اظهار کرد: تقوای خبری یکی از موضوعات بسیار مهمی است که تمامی رسانه‌ها از جمله صدا و سیما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.
کد خبر: ۴۲۸۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳ 22 May 2017
 استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت اخلاق در فعالیت های اطلاع رسانی اظهار کرد: تقوای خبری یکی از موضوعات بسیار مهمی است که تمامی رسانه‌ها از جمله صدا و سیما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

دکتر حسن صادقلو پیش از ظهر امروز (یکم خرداد) در مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره ها و مسابقات ورزشی صداوسیمای مرکز گلستان، تصریح کرد: عمده زوایای زحمت صدا و سیما در سایه است و تلاش های تلاشگران صدا و سیما بسیار شکوهمند و قابل تقدیر است.

وی افزود: صحنه‌ها آنهایی است که صدا و سیما در آن نقش‌آفرین است و وقایع و تصاویر که  عوامل این مجموعه ثبت می کنند در تاریخ ماندگار خواهد شد.

وی اجر واقعی تلاشگران صدا و سیما را نزد خداوند و یادآور شد: صدا و سیمای مرکز گلستان در دو حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر و انتخابات در راستای اطلاع‌رسانی تلاش کردند و من شاهد تمام تلاش ها بوده‌ام.

استاندار گلستان تصریح کرد: برخی از صحنه‌ها حتی برای گزارشگران و تصویربرداران خطر جانی داشت و حتی برخی از مواقع زخم‌زبان‌ها و شرایط سخت را تحمل کردند و بنده از همه فعالان در صدا و سیما برای اطلاع‌رسانی دقیق و سریع تشکر می‌کنم.

دکتر صادقلو گفت: صدا و سیمای گلستان در انتخابات در راستای مشارکت حداکثری نقش بزرگی ایجاد کرد و در روش‌ها و مسیرهای گوناگون خوش درخشید و زمینه مشارکت حداکثری را فراهم کرد.

استاندار گلستان گفت: در این راستا صدا و سیما در آینده کشور نقش دارد زیرا به تصویر کشیدن این حضور باعث جهانی شدن حماسه انتخابات می‌شود.

وی بیان کرد: صدا و سیما در نظام جمهوری اسلامی نقش فرا زمانی دارد و همیشه و در هر لحظه در تمام وقایع موثر و نقش آفرین است.

وی با بیان اینکه صدا و سیما اخلاق‌ساز است و در اخلاق زندگی مردم موثر است، گفت: در سرفصل نظام اسلامی ما تاثیرگذاری در روح و اخلاق یک موضوع اساسی و مهم است و به عنوان یکی از پایه‌های پیشرفت محسوب می‌شود.

استاندار گلستان تصریح کرد: صدا و سیما باید در جذب مخاطب نگاه ویژه داشته باشد و این جذب مخاطب از مدار اخلاق اتفاق می‌افتد.

وی متذکر شد: یکی از موضوعات جدی در کشور موضوع آسیب‌های اجتماعی است که صدا و سیما باید با جدیت و تمام قوا در راستای آسیب‌های اجتماعی تلاش کند.

دکتر صادقلو تاکید کرد: فضیلت اقدام صدا و سیما این است که با حل نرم‌افزاری آسیب‌های اجتماعی، در عاقبت به خیری جوانان و به نتیجه رسیدن زندگی فرزندان این جامعه موثر باشد.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: جوانان به برنامه‌های صدا و سیما توجه دارند و از این برنامه‌ها خواه یا ناخواه الگو می‌گیرند که در این راستا صدا و سیما باید در تولید برنامه‌ها با ظرافت و دقت بالا عمل کند.

در پایان این مراسم از برگزیدگان جشنواره ها و مسابقات ورزشی صدا و سیمای مرکز گلستان تقدیر شد و همچنین استاندار گلستان نیز با اهدا لوح تقدیری از زحمات مدیر کل و تمامی خادمین صداو سیمای مرکز گلستان قدردانی کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار