فرماندار شهرستان آق قلا خبر داد :
فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان آق قلا از مشارکت 84 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات روز 29 اردیبهشت ماه خبر داد.
کد خبر: ۴۲۷۷۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 21 May 2017
 فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان آق قلا از مشارکت 84 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات روز 29 اردیبهشت ماه خبر داد.

 "امانگلدی ضمیر" در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شهرستان افزود : حضور حماسی ، پرشور و حداکثری مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا این میزان مشارکت را رقم زد . 71 هزار و 313 نفر از مردم این شهرستان دراین دوره از انتخابات مشارکت داشتند که معادل 84 درصد واجدین شرایط رای دهندگان بوده است.

فرماندار شهرستان آق قلا ضمن قدردانی از عوامل برگزاری این رویداد ملی ، با بیان اینکه 113 شعبه اخذ رای کار جمع آوری آرای مردم این شهرستان را انجام دادند، یادآور شد : بالغ بر 2 هزار و 200 نفر نیز در قالب عوامل اجرایی در برگزاری این انتخابات همکاری کردند.

براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95، شهرستان آق قلا 132 هزار نفر جمعیت دارد که در دو شهر آق قلا و انبار الوم و 76 روستا سکونت دارند ، 85 هزار نفر از جمعیت این شهرستان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد 71 هزار نفر در انتخابات شرکت کردند که معادل 84 درصد واجدین شرایط بودند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار