با صدور پیام مشترک
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان در پیامی از مردم همیشه در صحنه استان جهت شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت کردند.
کد خبر: ۴۲۶۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹ 19 May 2017
 نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان در پیامی از مردم همیشه در صحنه استان جهت شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی

در پیام مشترک آیت الله سید کاظم نورمفیدی و حسن صادقلو آمده است: انتخابات مظهر اراده ملت است و مردم فهیم و همیشه در صحنه استان گلستان در تمامی سالهای پس از پیروزی انقلاب با حضور حماسی خود از آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی، امام راحل و شهدا دفاع کرده اند به نحوی که در انتخابات سال94 با مشارکت 80.39 درصدی مقام نخست حضور در انتخابات را در کشور به خود اختصاص دادند.
در ادامه این پیام می خوانیم: یقیناً حضور حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت، ضامن امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و به فرموده مقام معظم رهبری، هر شخصی که در پایان این روز انتخاب شود در نهایت برنده اصلی انتخابات مردم عزیز ایران اسلامی خواهند بود.
استاندار گلستان و نماینده ولی فقیه در استان از تمامی مردم فرهیخته استان دعوت کرده اند که با حضور پرشور و حماسی در 29 اردیبهشت ماه در پای صندوق های رأی ضمن انتخاب افراد شایسته به عنوان نمایندگان شوراهای اسلامی شهر و روستا و فرد اصلح برای ریاست جمهوری، به منویات مقام معظم رهبری در خصوص شرکت آگاهانه در انتخابات لبیک گفته و افتخار دیگری را برای گلستان رقم زنند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت درسراسر کشور برگزار می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار