نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه گرگان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ، حضور حداکثری مردم در این امتحان را پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی دانست واز همه مردم برای حضور باشکوه در انتخابات ۲۹ اردیبهشت دعوت کرد.
کد خبر: ۴۲۶۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ 18 May 2017
 نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه گرگان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ، حضور حداکثری مردم در این امتحان را پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی دانست واز  همه مردم برای حضور باشکوه در انتخابات ۲۹ اردیبهشت دعوت کرد.

 بر اساس این گزارش معظم له دراین مصاحبه اظهار داشت :در آستانه انتخابات بسیار مهم ریاست جمهوری و شوراها هستیم. انتخابات برای ما یک جنبه حیاتی و بسیار مهم دارد زیرا هم برد داخلی و هم برد خارجی دارد. انتخاباتی که در دیگر کشورها رخ می دهد نوعا نتایج داخلی دارد ولی در ایران علاوه بر تاثیر داخلی در مسائل خارجی هم تاثیر دارد.

وی افزود: مهمترین اسلحه ای که ما را در مقابل دشمنان بیمه می کند حضور گسترده مردم است بنا براین همه آن هایی را که به کشور و ملت علاقه مند هستند انشالله در روز جمعه برای بیمه شدن نظام و انقلاب پای صندوق های رای حضور پیدا می کنند .

آیت الله نورمفیدی در پایان با اشاره به اینکه حضور گسترده وانتخاب اصلح نقطه مفیدی برای ما  خواهد بود ، گفت: هر یک از جوانان می‌توانند دیگران و به ویژه خانواده‌های خود را به شرکت در انتخابات ترغیب کنند، امیدوارم موفق و موید باشید و این وظیفه را به شکلی فراگیر انجام دهید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار