رسول آقچه لی از گلستان در چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی درترکیب تیم ملی والیبال جوانان ایران خوش درخشید.
کد خبر: ۴۲۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ 18 May 2017
رسول آقچه لی از گلستان در چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی درترکیب تیم ملی والیبال جوانان ایران خوش درخشید.

چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از ۲۲ تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ به میزبانی باکو در جمهوری آذربایجان در حال برگزاریست .

تیم ملی والیبال جوانان با هدایت بهروز عطایی به عنوان نماینده والیبال ایران در این رقابت ها شرکت می کند.دور مقدماتی مسابقات والیبال مردان بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در دو گروه به قرار زیر در حال پیگیریست :

گروه الف: جمهوری آذربایجان، ترکیه، اندونزی، پاکستان و افغانستان
گروه ب: ایران، قطر، الجزایر، عربستان سعودی و مراکش 
تیم ملی والیبال جوانان ایران در اولین بازی خود به مصاف عربستان رفت و در ۳ ست پیاپی برابر این تیم به برتری رسید. در این دیدار «رسول آقچه لی از گلستان » با کسب ۱۷ امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار معرفی شد.

«اسد عزوز» از عربستان هم ۱۲ امتیاز را به دست آورد. بعد از این دو بازیکن اکبر ولایی هم موفق به کسب ۱۱ امتیاز برای ایران شد. «علی اصغر مجرد» هم از دفاع روی تور موفق به کسب ۴ امتیاز شد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در دومین مسابقه خود دوشنبه 25 اردیبهشت ماه در ورزشگاه کریستال هال شهر باکو به مصاف قطر رفت و با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید.

همچنین تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در بازی های کشوری های اسلامی با نتیجه 3 بر صفر به بردی قاطعانه مقابل مراکش رسید و صعود خود را به مرحله دوم این رقابت ها قطعی کرد.

دیدار چهارم ایران در ساعت 10 صبح روز پنج شنبه 28 اردیبهشت ماه با بازی مقابل الجزایر خواهد بود. پس از پایان دور مقدماتی رقابت های مردان، تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود می کنند که در روز شنبه 30 اردیبهشت ماه به صورت ضربدری به مصاف هم خواهند رفت تا تیم های برنده راهی دیدار نهایی و تیم های بازنده برای کسب مقام سومی در مرحله فینال به مصاف یکدیگر بروند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار