معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان:
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: امسال بیش از 63.5 میلیارد ريال ريال اعتبار برای اجرای برنامه های بهره برداری این شرکت هزینه می شود.
کد خبر: ۴۲۶۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳ 18 May 2017
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: امسال بیش از 63.5 میلیارد ريال ريال  اعتبار برای اجرای برنامه های بهره برداری این شرکت هزینه می شود.

" مهیار خسروی" افزود: در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، 17 میلیارد و 569 میلیون ريال اعتبار برای تعویض کنتورهای خراب مشترکین درنظر گرفته شده است.

وی افزایش بهره وری آب را در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: سیاست های اقتصاد مقاومتی یک فرصت برای بروز توانایی ها و خلاقیت های دستگاه های اجرایی است.

 خسروی به تشریح برنامه های سال 96 پرداخت و گفت: 32 میلیارد و 500 میلیون ريال اعتبار برای بازسازی و نوسازی بیش از 20 کیلومتر از لوله های شبکه توزیع اختصاص می یابد.

وی با بیان اینکه امسال بیش از دو هزار و 700 رشته اصلاح و بازسازی انشعاب انجام خواهد شد، تصریح کرد: این عملیات با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 402 میلیون ريال انجام می شود.

معاون بهره بردای شرکت آبفای گلستان، استاندارد سازی و تعویض بیش از 770 رشته انشعاب فرسوده را از دیگر برنامه های شرکت آب و فاضلاب استان برشمرد و افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 562 میلیون ريال انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مبلغ یک میلیارد و 650 میلیون ريال برای خرید و نصب فشارسنج، 880 میلیون ريال برای نصب کنتور هوشمند قابل قرائت از راه دور، 780 میلیون ريال برای خرید و نصب شیر فشارسنج زمان دار اختصاص یافته است.

خسروی افزود: اعتباری بالغ بر 387 میلیون ريال برای تبدیل انشعاب غیرمجاز به مجاز، 400 میلیون ريال برای انجام مطالعات مدیریت فشار و زون بندی شبکه، 42 میلیون ريال برای شناسایی انشعاب غیرمجاز، و 30 میلیون ريال جهت خرید و نصب کنتور هوشمند بر روی انشعابات فضای سبز شهرداری اختصاص خواهد یافت.

 


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار