در آستانه حماسه سیاسی دیگر :
"امانگلدی ضمیر" در پیامی از مردم فهیم و ولایتمدار شهرستان آق قلا جهت حضور پرشور در انتخابات 29 اردیبهشت دعوت بعمل آورد.
کد خبر: ۴۲۶۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵ 18 May 2017
 "امانگلدی ضمیر" در پیامی از مردم فهیم و ولایتمدار شهرستان آق قلا جهت حضور پرشور در انتخابات 29 اردیبهشت دعوت بعمل آورد.

فرماندار شهرستان آق قلا با صدور پیامی از همه مردم فهیم و ولایتمدار این شهرستان جهت حضور پرشور و حداکثری در رویداد مهم و حساس پیش رو ، "انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا" دعوت بعمل آورد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آق قلا ، در پیام "امانگلدی ضمیر" آمده است :

"بسم الله الرحمن الرحیم"
سلام و درود خداوند به روان پاک شهیدان و شما مردم ولایتمدار همیشه در صحنه که همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمان های بلند امام خمینی (ره) و در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در سالی که به نام "اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال" نامگذاری شده ، برگ زرین دیگری را در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ورق خواهید زد.

حضور آگاهانه و باشکوه مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه ، یأس و ناامیدی دشمنان اسلام را به همراه دارد ، آنچه که دشمنان نظام را از تعرض به کشور باز می دارد ، حضور مردمی و قدرت معنوی نظام است ؛ که یکی از مظاهر تجلی این قدرت انتخابات است.

عرصه انتخابات ، تجلی حضور مردمی است که به ندای بنیانگذار جمهوری اسلامی ، امام راحل (ره) لبیک گفتند تا با پشتیبانی خود ، ارزش های والای الهی را که در حاکمیت طاغوت و طاغوتیان رنگ باخته بود ، جانی دوباره بخشند . همگان می دانند که در نتیجه تدبیر و اندیشه بلند مقام معظم رهبری امروز ایران اسلامی در اوج قله افتخار است و توطئه های دشمنان را باطل کرده است.

مردم به عنوان یک وظیفه و تکلیف شرعی و عقلی برای تعیین سرنوشت خود در پای صندوق های رأی حضور پرخروش خواهند داشت تا دشمنان اسلام را مأیوس و اتحاد و اراده خود را به نمایش بگذارند.

اینک که در آستانه حماسه سیاسی و رویداد مهم و حساس دیگر ، برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا قرارداریم ، بدین وسیله از عموم مردم متدین و ولایتمدار ، بیدار و شجاع ، زمان شناس ، صبور و حماسه ساز شهرستان آق قلا دعوت می کنم باری دیگر با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) در صفوفی فشرده و همدل ، با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی ، دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مایوس و ناامید کرده و عظمت شکوه و اقتدارخود را به نمایش بگذارند.
 
"امانگلدی ضمیر"
فرماندار و رئیس ستاد انتخابات
شهرستان آق قلا


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار