معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس:
معاون استاندارو فرماندار شهرستان گنبدکاووس در جشن جوان و کافه انتخابات دانشکده علمی کاربردی 1 از طراحی نرم افزاری توسط کمیته فناوری ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس خبر داد که ترافیک شعب اخذ رای را در روز انتخابات نشان میدهد.
کد خبر: ۴۲۶۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲ 18 May 2017
معاون استاندارو فرماندار شهرستان گنبدکاووس در جشن جوان و کافه انتخابات دانشکده علمی کاربردی 1 از طراحی نرم افزاری توسط کمیته فناوری ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس خبر داد که ترافیک شعب اخذ رای را در روز انتخابات نشان میدهد. 

مهندس عبدالقدیر کریمی با اشاره به برگزاری الکترونیکی انتخابات شورای شهر گفت:80 شعبه اخذ رای الکترونیک در شهرستان گنبدکاووس آماده اخذ رای مردم شهر گنبدکاووس است که کمیته آموزش در حال آموزش رای الکترونیک هستند. 

وی اعلام فوری اسامی منتخبین شورای شهر گنبدکاووس را از مزایای انتخابات الکترونیکی دانست و یادآور شد: 274 شعبه اخذ رای شهرستان گنبدکاووس با تعداد شعبات چند شهرستان استان برابری می کند.

وی به مشارکت 80 درصدی مردم در انتخابات قبل در بین استانهای کشور اشاره کرد و آن را نشانه شان بالای مردم استان در کشور دانست و گفت: بهترین کارکرد و عملکرد شوراها زمانی محقق میشود که مدیریت واحد شهری اعمال شود.
 
وی تصریح کرد: حالا که شوراهای شهر به مکانی برای تصمیم گیری برای رفع مشکلات شهری تبدیل شده اند شورا باید از وجود تمامی تخصص های لازم برای شهر بهره بگیرد و ما میتوانیم با انتخاب افراد توانمند و با تجربه و متخصص اداره شهر را به دست کسانی بسپاریم که به عنوان نمایندگان ما سکان اداره شهر را در اختیار بگیرند و مشکل گشای بسیاری از مشکلات مردم شهر باشند زیرا که حضور هر فرد متخصص در یکی از این زمینه ها در شوراها می‌تواند نقش موثری را در کمک به این شهر داشته باشد.

وی افزود: در دوره های قبلی شوراهای شهر هم شاهد اقداماتی در زمینه های گوناگون بودیم اما این ما هستیم که می توانیم با انتخاب بهترین کاندیداهای شهری آینده شهری را از تمامی جهاتی که گفته شده بود را تضمین کنیم. 

کریمی خاطرنشان کرد: بررسی مشکلات و موانع موجود در عرصه های مختلف شهری از طرف شوراها که به عنوان سیستم مدیریتی و نظارت بر کار آمد بودن امور اجرایی شهرداریهامی توانند زمینه های توسعه شهری به لحاظ ساختار فیزیکی و غیر فیزیکی شهرها را بهبود بخشد.و مردم میتوانند از طریق شوراها الگوی مشارکت را در عرصه های زندگی شهری و روستایی فراگیر کنند وباتداوم حضور خود در حوزه های تصمیم گیری سرنوشت خود رابه درستی رقم بزنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار