استاندار خطاب به عوامل اجرایی ستاد انتخابات شهرستان آق قلا:
استاندار گلستان با بیان اینکه "ما مجریان انتخابات هستیم ولی بایستی بستر مناسب حضور حداکثری را در جامعه فراهم نمائیم"، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات زمینه ساز امنیت ملی، توجه جهانی و خنثی شدن توطئه های دشمنان این نظام خواهد بود.
کد خبر: ۴۲۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲ 17 May 2017
 استاندار گلستان با بیان اینکه "ما مجریان انتخابات هستیم ولی بایستی بستر مناسب حضور حداکثری را در جامعه فراهم نمائیم"، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات زمینه ساز امنیت ملی، توجه جهانی و خنثی شدن توطئه های دشمنان این نظام خواهد بود.

"دکتر حسن صادقلو" استاندار محترم گلستان با حضور در شهرستان آق قلا نشست صمیمی را با "امانگلدی ضمیر" فرماندار و رئیس ستاد انتخابات ، اعضای شورای تامین ، مسئولین کمیته ها ، روسا و اعضای هیات های اجرایی ، نظارت و بازرسی انتخابات "دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاهای" این شهرستان برگزار کرد.

"دکتر صادقلو" تعامل هیات های ستاد انتخابات همراه با سعه صدر ، گذشت و  رعایت مر قانون را مورد تاکید قرار داد و افزود : همانطور که ما مسلمانان قرآن را مر خود قرار داده ایم در مساله انتخابات نیز بایستی قانون را مر اقدامات خود قرار دهیم و ظرفیت تعامل را با اصل قانون پیش ببریم.

استاندار گلستان ظرفیت های جدید ایجاد شده در هیات های اجرایی ، نظارت و بازرسی شهرستان آق قلا را مدل و نشانه هایی برای آینده بیان کرد و گفت : ظرفیت های بوجود آمده در هیات های اجرایی ف نظارت و بازرسی به سوی جوان گرایی سوق داده شود.

"دکتر صادقلو" انتخابات را امری قیامتی و ماموریت ستاد انتخابات را برگزاری سالم این رویداد مهم بیان کرد و خطاب به مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات پیش رو اظهار داشت : با تمام وجود و اعتقاد دینی ، ظرفیت ایمان و عمل خود به این میدان پا گذارید و به دور از سلایق جناحی عمل کنید و به نوعی حرکت کنیم که درد وجدان نداشته باشیم ، انتخابات امری قیامتی است اگر در این دنیا کسانی به اعمال شما رسیدگی نکنند مطمئن باشید خداوند به آن رسیدگی خواهد کرد. 

ایشان تاکیدات مقام معظم رهبری و بزرگان نظام مبتنی بر فراگیر کردن حضور حداکثری را فصل الخطاب قرار داد و امانت داری و صیانت از آراء مردم را از اصول مهم در برگزاری انتخاباتی سالم و قانومند مورد تاکید قرار داد.

استاندار گلستان انتخابات را اصل حاکمیت مردم بیان نمود و افزود : اصل برگزاری انتخابات حاکمیت مردم است و راه ما برگزار کنندگان انتخابات ، حاکمیت نظر مردم می باشد و هر حرکتی که راه حاکمیت مردم را ببندد و خدشه به آن وارد کند شرعی و قانونی نیست.

نماینده عالی دولت در استان به درصدی بالای حضور مردم و کسب رتبه نخست استان گلستان در مشارکت انتخابات دوره گذشته "خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی " اشاره نموده و افزود : حضور در مناسبت ها ملی و مذهبی به خصوص مشارکت بالای مردم در انتخابات گذشته باعث شد نگاه ملی به این استان نگاهی ویژه باشد و در حوزه های مختلف بسیار تاثیر گذار بوده است.

"دکتر صادقلو " قول دادن در انتخابات را فریبکاری و کلک انتخاباتی بیان کرد ، توجه به تساوی حقوق کاندیداها را مورد توجه قرار داد و خطاب به نامزدهای این دوره از شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت : در آموزه های دینی و اسلامی ما قول دادن و عمل نکردن به آن جایگاهی ندارد ،کاندیداها ضمن استفاده از ظرفیت نخبگان و فرهیختگان به بیان برنامه های خود پبردازند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار