استاندار گلستان در آخرین جلسه ستاد انتخابات استان:
استاندار گلستان،رعایت امانت داری را از صبح روز انتخابات از مهم ترین مسائل بیان کرد و گفت: هیچ کس حق ندارد رسم امانت داری را زیر پا بگذارد و فرمانداران با حساسیت ویژه ای رفتارهای غیر متعارف و حرف های غیر متعارف را پیگیری نموده و مستندات آن را ارائه نمایند.
کد خبر: ۴۲۵۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹ 17 May 2017
 استاندار گلستان،رعایت امانت داری را از صبح روز انتخابات از مهم ترین مسائل بیان کرد و گفت: هیچ کس حق ندارد رسم امانت داری را زیر پا بگذارد و فرمانداران با حساسیت ویژه ای رفتارهای غیر متعارف و حرف های غیر متعارف را پیگیری نموده و مستندات آن را ارائه نمایند.

دکتر حسن صادقلو در آخرین جلسه ستاد انتخابات استان، افزود: با توجه به اهمیت برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا مردم باید نسبت این مسئه بیدار و هوشیار باشند.

به گفته وی، انتخابات امر شناوری است که کاملا وابسته به مدیریت نرم افزاری می باشد و این مسئله باید تا پایان فرآیند انتخابات اولویت تمام برنامه ها قرار بگیرد.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: با همت و تلاش ستاد انتخابات، قدرتمندترین انتخابات را در دوره گذشته در سطح استان برگزار کردیم به طوری که درصد مشارکت مردم در آن دوره از انتخابات به بیش از 80 درصد رسید و انتظار می رود که در این دوره از انتخابات هم، تمام عزیزان برای مشارکت حداکثری مردم، تلاش خود را بکار گیرند.

دکتر صادقلو با اشاره به مسئله سلامت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا خاطرنشان کرد: همه باید قبل از اینکه اتفاقی در حوزه های انتخاباتی رخ دهد نسبت به پیشگیری آن اقدام نموده و با مستند سازی در برابراقدامات واظهارنظرها برخورد کرده و شعاری عمل نکنیم.

وی با اشاره به اینکه امنیت صندوق های اخذ رای کاملاً با نیروی انتظامی خواهد بود، بیان داشت: نیروی انتظامی باید تمام نیروهای خود را در جایگاه های اصلی (شعب اخذ رای) به کارگیری و در روز انتخابات در جایگاه خود مستقر کند و از سایر نیروها در بیرون از جایگاه های صندوق اخذ رای استفاده شود.

استاندار گلستان در ادامه، شناسایی دقیق کانون های بحرانی توسط فرمانداران را، از مهمترین مسائل عنوان کرد و افزود: مسئولین امر جهت کانون های پیگیری که دنبال شرایط خاصی هستند با مدیریت و جدیت نسبت به رفع مشکلات اقدام نمایند.

دکتر صادقلو اظهار داشت: فرمانداران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر وروستا اقدامات خود را نشان بدهند و در مشارکت سازی و انگیزه سازی برای مشارکت مردم پای صندوق های اخذ رای از تمام ظرفیت های شهرستانی استفاده نمایند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری با شکوه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا تصریح کرد:با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری نسبت به برگزاری انتخابات مسئولین امر، از تمام ظرفیت نخبگان وکسانی که به نوعی درحضور حداکثری مردم تاثیرگذارند،  بکارگیری شود.

به گفته وی رعایت حقوق کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از نکاتی است که باید توجه جدی به آن شود و سعی شود یک نگاه خاص به فردی خاص تعلق نگیرد و باید یک نگاه ویژه به این امر داشته باشیم.

استاندار گلستان ضمن اظهار همدردی با خانواده های داغ دیده معدن یورت آزادشهر خاطرنشان کرد: این مسئله برای ما بسیارسخت گذشت  و توانستیم با تلاش متخصصین و مسئولین درگیر با حادثه معدن یورت 70 نفر از عزیزان حادثه دیده در این معدن را نجات داده و در اینجا از کلیه فرمانداران و مسئولین درگیر با این حادثه کمال تقدیر و تشکر را دارم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار