رصد فضای مجازی، برنامه های انجام شده در راستای پیشگیری از جرایم انتخاباتی و بررسی روند رسیدگی به پرونده های تخلفات انتخاباتی از جمله محورهای جلسه امروز بود.
کد خبر: ۴۲۴۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵ 16 May 2017
رصد فضای مجازی، برنامه های انجام شده در راستای پیشگیری از جرایم انتخاباتی و بررسی روند رسیدگی به پرونده های تخلفات انتخاباتی از جمله محورهای جلسه امروز بود.

رئیس کل دادگستری گلستان که ریاست ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی استان را نیز برعهده دارد در این جلسه گفت: هرچند تاکنون تعدادی پرونده انتخاباتی تشکیل شده و در دادسراهای استان در حال رسیدگی است اما در مجموع در کنترل و پیشگیری از تخلفات انتخاباتی خوب عمل کرده ایم.

هادی هاشمیان گفت: این موفقیت نتیجه اجرای به موقع برنامه های پیشگیری و همراهی دستگاه های اجرایی عضو ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی استان است.

هاشمیان بار دیگر با بیان این که دستگاه قضایی استان، اجازه هیچگونه سواستفاده از فضای انتخابات برای انجام اقدامات خلاف شرع و عرف را نخواهد داد از نامزدها  و ستادهای انتخاباتی آن ها خواست: همچون ماه های اخیر به قانون پایبند باشند.

وی با بیان این که مردم به اعتماد سلامت انتخابات مانند دوره های گذشته باز هم پرشور پای صندوق های رای می روند گفت: ما نیز به عنوان یکی از دستگاه های نظارتی، پاسداری از آرای مردم را وظیفه خود می دانیم.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به این که هر چه به روز انتخابات نزدیک تر می شویم، شور انتخاباتی مردم و هواداران کاندیداها هم بیشتر می شود از ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری و شوراها خواست: فضای تبلیغات و هواداران شان را مدیریت کنند تا مشکلی به وجود نیاید.

هادی هاشمیان گفت: تیم های بازرسی علاوه بر نظارت بر تبلیغات نامزدها و هواداران آن ها در سطح شهر ها و روستاها، فضای مجازی را نیز رصد می کنند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار