معاون سیاسی امنتی و اجتماعی استاندار گلستان:
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، گفت: در 4 شهر گرگان،گنبدکاووس،علی آباد کتول و بندر ترکمن انتخابات شوراهای اسلامی شهرها بصورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۴۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹ 16 May 2017
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، گفت: در 4 شهر گرگان،گنبدکاووس،علی آباد کتول و بندر ترکمن انتخابات شوراهای اسلامی شهرها بصورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

علی اصغر طهماسبی در گفتگو با این پایگاه خبری تصریح کرد: برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در4 شهر مانورهای انتخاباتی مختلفی برگزار کردیم و مردم استان از طریق رسانه های ملی و محلی استان  و صداسیمای مرکز گلستان آموزش الکترونیکی فرایند برگزاری انتخابات را در روزهای آینده مشاهده نمایند. 

وی خاطرنشان کرد: با عنایت به برگزاری هر چه با شکوهتر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا فرآیند تبلیغات انتخاباتی از 21 الی 27 اردیبهشت ماه سالجاری در سراسر استان گلستان در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: در استان گلستان 1657 شعبه اخذ رای برای 30 شهر استان و 942 روستا برنامه ریزی شده است که در 26 شهر استان  شوراهای شهر 5 نفره و در مرکز استان 9 نفره خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با اشاره به اینکه در  168 روستای استان انتخابات شوراها 5 نفره  خواهد بود تصریح کرد: 160 کرسی شورای شهری  و همچنین 3161 کرسی برای شوراهای روستایی برنامه ریزی شده است.

وی با بیان این مطلب که 40 هزار کاربر،نماینده فرماندارو بازرس  در امر برگزاری هر چه با شکوهتر انتخابات فعال هستند افزود: در همین راستا  همه آموزش های لازم به تمامی نیروها ارائه شده  و تعامل و همکاری در بین نیروهای نظارت استان و اعضای هیئت های اجرایی وجود دارد.

معاون سیاسی امنتی استانداری گلستان تصریح کرد: بالغ بر 5 هزار نفر نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برنامه ریزی شده است و با وجود هماهنگی و بسیج همه امکانات تمام شعب اخذ رای در استان گلستان بصورت آن لاین در حال فعالیت می باشند.

طهماسبی با اشاره به فراهم شدن تمام زیرساخت ها ، امکانات و تجهیزات برای برگزاری بهتر انتخابات پیش رو افزود: تلاش  تمام همکاران ما در فرمانداری ها ،بخشداری ها وستاد انتخابات بر این است که در 29 اردیبهشت شاهد یک انتخابات بسیار پرشور و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای باشیم.

وی با بیان اینکه مشکل خاصی در فرآیند برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر روستا نیست خاطرنشان کرد: فقط انتخابات شورای های اسلامی در 4 شهر استان بصورت الکترونیکی برگزار می شود در مابقی شهرها کما فی السابق به صورت سنتی و دستی انجام خواهد شد.

ریس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای برای نظام جمهوری اسلامی امنیت و اقتدار می آورد و هر شخصی که بعنوان رئیس جمهور انتخاب می شود با مشارکت مردم می تواند در عرصه بین المللی خوش بدرخشد و قدرتمندتر عمل کند.

طهماسبی با اشاره به برگزاری 4 دوره انتخابات موفق شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان گلستان افزود: در پنجمین دوره انتخابات شهرها و روستاها  با واگذاری امور به مردم کمک بزررگی در راستای اجرای کارهای عمرانی و آبادانی شهرها و روستا ها با انتخاب شورائیان انجام خواهد شد و مردم می توانند درآینده برای سرنوشت خودشان به مسئولین کمک کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان با بیان اینکه مسئولان باید برای مردم دل بسوزانند تصریح کرد باید از تمام ظرفیت ها  برای سازندگی شهرها و روستاها استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از مردادماه سال 95 آغازشده وکارهای اجرایی ،عملیاتی و نظارتی در این مدت با جدیت در حال انجام است و با توجه به اینکه  از 2 ماه گذشته وارد فرآیند انتخابات شدیم عزیزان ما در هیئت نظارت ،فرمانداری ها ،بخشداری ها ،استانداری و ستاد انتخابات به صورت شبانه روزی در حال انجام ماموریت هستند.

طهماسبی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همه عوامل برگزار کننده انتخابات خاطرنشان کرد امیدواریم با اطلاع رسانی شفاف از سوی صداوسیمای مرکز گلستان به مردم فهیم استان شاهد کمترین تنش در انتخابات پیش رو باشیم و با حضور پرشور و حداکثری اقوام ایران زمین و مذاهب مختلف دراستان گلستان بتوانیم آبادانی  و آزادی را در آینده نزدیک به شهروندان خوبمان هدیه کنیم.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار