احمد تجری مفرد فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان در پیامی از مردم شهرستان علی آباد کتول دعوت نمود تا با حضور گسترده خود در پای صندوق های رأی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا در روز جمعه 29اردیبهشت، افتخار دیگری بر تاریخ درخشان خود به ثبت برسانند.
کد خبر: ۴۲۴۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ 15 May 2017
احمد تجری مفرد فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان درپیامی از مردم شهرستان علی آباد کتول دعوت نمود تا با حضور گسترده خود در پای صندوق های رأی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا در روز جمعه 29اردیبهشت، افتخار دیگری بر تاریخ درخشان خود به ثبت برسانند.  

متن پیام بدین شرح است:

بسم ا... الرحمن الرحیم

سلام و درود خداوند بزرگ به روان پاک امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی و شما مردم مؤمن، ولایتمدار، با بصیر و همیشه در صحنه شهرستان علی آباد کتول که با حضور چشمگیر خود درتمام مناسبتهای ملی ومذهبی، برگ زرینی از همدلی و همزبانی در حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و بیعت با ولی امر مسلمین حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) را به اثبات رساندید.

یقیناً حضور آگاهانه و باشکوه شما در انتخابات 29اردیبهشت بار دیگر با برگ رأی خود، بر ادامه راه امام راحل عظیم الشأن و شهیدان انقلاب اسلامی پافشاری کرده و علاوه بر انجام تکلیف الهی، در تعیین سرنوشت خود مستقیماً دخالت نماید و باشرکت در انتخابات از ارزش های انقلاب اسلامی عزیزمان پاسداری نماید.

اینجانب از مردم ولایت مدار شهرستان كه همواره در حمایت از آرمان های انقلاب و اسلام، از هیچ كوششی فروگذار نكرده اند دعوت می کنم تا با حضور گسترده خود در پای صندوق های رأی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا در روز جمعه 29اردیبهشت، افتخار دیگری بر تاریخ درخشان خود به ثبت برسانند و با هر برگ رأی خود موجبات تداوم انقلاب اسلامی و افزایش هرچه بیشتر عظمت، عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان را فراهم نمایند. انشاءا...

احمد تجری مفرد
فرماندارورئیس ستاد انتخابات شهرستان علی آباد کتول


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار