مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان خبر داد:
مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان از ایجاد 2 هزار و 185 فرصت شغلی خبر داد.
کد خبر: ۴۲۴۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 15 May 2017
مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان از ایجاد 2 هزار و 185 فرصت شغلی خبر داد.

حجت‎الله خلیل‌زاده با اشاره به برنامه‎های شرکت شهرک صنعتی استان در سال جاری اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال 1396 به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال 54 برنامه تحولی در همین راستا تدوین شده که تا پایان اردیبشهت ماه ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه با عملیاتی شدن 54 برنامه تحولی شرایط بهتری در شرکت شهرک‎های صنعتی استان به وجود خواهد آمد، افزود: تلاش می‎کنیم با توجه به اینکه اشتغال بحث مهمی در سال جدید است 2 هزار و 185 فرصت شغلی در استان ایجاد شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان تصریح کرد: سال گذشته تمام شاخص‎های اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کردیم در بخش تسهیلات رونق از لحاظ میزان دریافتی نسبت به واحدهای بهره‎بردار رتبه اول و از لحاظ ریالی در رتبه سوم کشور قرار گرفتیم.

خلیل‌زاده بیان کرد:سال گذشته 246 میلیارد تومان اعتبار از محل تسهیلات رونق اخذ و 199 واحد مورد حمایت قرار گرفتند.

جذب اعتبارات عمرانی در شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان

وی با بیان اینکه میزان عملکرد شرکت شهرک‎های صنعتی تابع مستقیمی از درآمدهاست، افزود: در گذشته، گلستان از لحاظ تحقق درآمدی رتبه آخر را داشت اما در حال حاضر دارای رتبه 28 کشور است و سال گذشته 82 درصد از درآمدهای شرکت شهرک‎های صنعتی استان محقق شد.

خلیل‎‌زاده ادامه داد: سال گذشته 313 میلیارد تومان جذب اعتبارات عمرانی در شرکت شهرک‎های صنعتی استان داشتیم که از این لحاظ در رتبه اول کشور قرار گرفتیم امیدواریم از محل این اعتبارات اقدامات خوبی برای سال جاری انجام شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان در رابطه با برنامه‎های سازمان شرکت شهرک‎های صنعتی در سال جاری گفت: امسال نیز طرح رونق تولید برای 12 هزار واحد صنعتی و 6 هزار طرح بالای 60 درصد انجام خواهد شد به جز این موارد قرار است نوسازی و بازسازی واحدهای تولیدی نیز در دستور کار قرار گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار