نماینده ولی فقیه در استان گلستان:
نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم انقلاب اسلامی که در پیش داریم شرکت در انتخابات است.
کد خبر: ۴۲۴۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳ 14 May 2017
 نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات اظهار کرد: یکی از  برنامه های مهم انقلاب اسلامی که در پیش داریم شرکت در انتخابات است.

 آیت الله سیدکاظم نورمفیدی افزود: تصور نمی کنم فردی باشد که نسبت به انتخابات شک و تردید داشته باشد چرا که در این انتخابات مهمترین فردی که میتواند کشور را از دست اندازی بیگانگان حفظ کند، انتخاب می شود.

  وی تصریح کرد: مردم با حضور گسترده در پای صندوق های رای نشان می دهند همواره از کشور، نظام و انقلابشان دفاع می کنند و لازم است این حضور گسترده در پای صندوق های رای به مردم دنیا نشان داده شود.

 امام جمعه گرگان گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات و ایستادگی مردم به پای انقلاب و نظام، کشور را بیمه می کند، پس لازم است افرادی هم که نظام را قبول ندارند ولی عزت و استقلال کشورشان را قبول دارند در پای صندوق های رای حضور یابند.

 آیت الله نورمفیدی افزود: هر ایرانی با هر دین و مذهب و گرایشی که به کشورش علاقه مند است و دوست دارد کشورش پیشرفت کند و همانند گذشته زیر سلطه بیگانگان نباشد باید با حضورش این نکته را به دنیا نشان دهد.

 وی گفت: امیدوارم در روز 29 اردیبهشت همه مردم چه پیر و جوان در این انتخابات شرکت کنند و به وظیفه ملی و اسلامی خود عمل کنند.

 نماینده ولی فقیه در استان گلستان اظهار کرد: ما با حضور گسترده مان در پای صندوق های رای به دنیا نشان می دهیم که ما ملت ایران اجازه نخواهیم داد اتفاقات گذشته در کشور تکرار شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار